ik snap dat ze even moeten overleggen en wellicht wat materiaal bij elkaar moeten sprokkelen om ze in te lichten, maar ik ga er vanuit dat ze ermee bezig zijn...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
zal qel wat mee gedaan worden neem ik aan?
duurt misschien wat langer,m maargoed
daar ga ik eerlijk gezegd ook wel vanuitquote:Op donderdag 30 april 2009 14:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik snap dat ze even moeten overleggen en wellicht wat materiaal bij elkaar moeten sprokkelen om ze in te lichten, maar ik ga er vanuit dat ze ermee bezig zijn...
Idioot.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:10 schreef romico het volgende:
Hele snelle reactie van de redactie
Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben uw bericht in serieuze overweging genomen en besloten dit geheel in het karakter van het programma, aan de kijker over te laten.
Wij hebben derhalve een poll op de site geplaatst en hopen hiemee aan te geven dat wij de gebeurtenis zeker zeer serieus nemen. .
Met een vriendelijke groet,
Pw Wink
Productie Leiding the bunker Online
Tvp.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:15 schreef Danny het volgende:
poll vind ik op zich niet zo'n ramp, dat past dan nog wel bij de show - hoewel de uitkomst weinig verrassend zal zijn - maar dat die poll ook nog een credit kost is dan weer een beetje jammer. Bij de andere polls snap ik 't wel, maar deze had wel gratis mogen zijn imo.
Hoe dan ook, er wordt iets gedaan. Bij BB duurde het destijds langer voordat de bewoners werden ingelicht over 9/11
worden ze ook ingelicht over het waarom?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef Dementor het volgende:
Het zingen van het Wilhelmus gaat niet door.
Ja, de exacte invulling zijn we nu aan het bepalen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:26 schreef Danny het volgende:
[..]
worden ze ook ingelicht over het waarom?
Gert-Jan dacht toen aanvankelijk nog dat die beelden van 9/11 in scene waren gezet, om de bewoners te mindfucken.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef Stefan het volgende:
9/11 was toch ook tijdens een BB? Was dat niet met Kelly? Die kregen toen beelden te zien.
Moeten deze bewoners beelden krijgen te zien?
ik vind van wel. en wat uitdraaien van nieuws e.d. Ze mogen best op de hoogte gesteld worden, en als ze familie hebben in Apeldoorn is het ook wel handig als ze de mogelijkheid krijgen uit te zoeken of iedereen ok is. De kans is klein dat dat niet zo zou zijn, maar toch...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef Stefan het volgende:
9/11 was toch ook tijdens een BB? Was dat niet met Kelly? Die kregen toen beelden te zien.
Moeten deze bewoners beelden krijgen te zien?
Maar als jecredits op zijn kun je niet stemmen.Dus juist op deze poll zou iedereen moeten kunnen stemmen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind de poll wel kunnen. Erg netjes om iig de optie te geven om het af te gelasten.
dan koop je wat nieuwe, of je vraagt degene van wie je je geld betrekt om wat geld om nieuwe te kopen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:42 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar als jecredits op zijn kun je niet stemmen.Dus juist op deze poll zou iedereen moeten kunnen stemmen.
Voor aanranden is hij dacht ik niet veroordeeld, wél voor het stiekem toedienen van GHB.quote:
Da's ook logischquote:Op donderdag 30 april 2009 15:05 schreef Gert het volgende:
Ook hier was er meteen een bewoner, ik meen Peter, die zich afvroeg of dit wel echt was.
Als je niet eerst even een seconde nadenkt voordat je wat blaat, misschien wel ja.quote:
Nee, ze zijn geïsoleerd, ze zitten als overlevers in het spel, het is dus logisch dat ze denken dat het ook een game kan zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je niet eerst even een seconde nadenkt voordat je wat blaat, misschien wel ja.
Ik vind het onnozel.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, ze zijn geïsoleerd, ze zitten als overlevers in het spel, het is dus logisch dat ze denken dat het ook een game kan zijn.
Nee, maar dan nog, ze hebben na 4 dagen een heel andere kijk op de realiteiit. Het is logisch dat ze denken in een fractie dat t part of the game is. Ze zeggen voor het spel toch ook dat er een atoomaanval is geweest en dat ze daarom in de bunker zitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het onnozel.
Bart en Bram gaan niet voor de gein iets roepen over een aanslag op het koninklijk huis met doden en gewonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |