quote:Op donderdag 30 april 2009 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Dat jonge meisje wat daar door de lucht vliegt shockeert me.... serieus.
De dader moet publiekelijk terechtgesteld worden !
HANG HIM ! HANG HIM ! HANG HIM !
Want het CDA is de enige partij met het standpunt dat verkeersongelukken niet leuk zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 13:47 schreef Biels het volgende:
Het is een complot om een breed draagvlak voor de standpunten van het CDA te creëren.
inderdaad die krijgen immers stemmen van mensen die bang zijn dood te gaanquote:Op donderdag 30 april 2009 13:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Lijkenpikkerij, maar what else is new. We hebben het over het CDA uiteindelijk.
Verkeersongeluk? Blijf maar geloven in wat de media je voorschotelt, dit is gewoon een zuivere aanslagquote:Op donderdag 30 april 2009 13:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Want het CDA is de enige partij met het standpunt dat verkeersongelukken niet leuk zijn
Lul toch niet zo slap.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:54 schreef Klopkoek het volgende:
Want? Kijk alleen maar naar die gekleurde praatjes van die gereformeerde, Bram Schilham
Wie beweert dat?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:00 schreef Klopkoek het volgende:
Nee in plaats daarvan moet je roepen dat de NOS links is he?
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:00 schreef Klopkoek het volgende:
Nee in plaats daarvan moet je roepen dat de NOS links is he?
Maar... het CDA zegt het!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Verkeersongeluk? Blijf maar geloven in wat de media je voorschotelt, dit is gewoon een zuivere aanslagSheeple
.
Reactie PvdA: 'Wij zijn nog geschokter dan het CDA'quote:
Berlusconi zou zeggen dat de nabestaanden gewoon verder moeten feestenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef Adelante het volgende:
Als je Balkenende nu ziet voor Paleis het Loo ga je bijna verlangen naar een Berlusconi, iemand die wel emoties weet te tonen.
Wat voor emoties.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef Adelante het volgende:
Als je Balkenende nu ziet voor Paleis het Loo ga je bijna verlangen naar een Berlusconi, iemand die wel emoties weet te tonen.
Nee ik zag de banners onderin het beeld bij een RTL uitzendingquote:Op donderdag 30 april 2009 22:53 schreef TubewayDigital het volgende:
eens met TS
zat TS tv te kijken op internet?
Ja, geniaal.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat voor emoties.
"Ik heb 2 lekkere chicks geregeld voor de gewonden![]()
![]()
"
"Beschouw dat doodgaan maar als een ruimtereis naar de hemel. Ze hebben nu lekker vakantie![]()
![]()
"
"Ach het ziekenhuis is gewoon een herberg![]()
![]()
"
Dat dus. Dat hoofd, zijn accent en zijn uitdrukking kan ik gewoon niet serieus nemen. Hij zal het ongetwijfeld goed bedoelen, maar de tranen springen je in de ogen wanneer je hem als "vader des vaderlands" ziet spreken bij een nationale "ramp".quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef Adelante het volgende:
Ik ben geen PVDA fan, maar ik zag 100x liever iemand zoals Wim Kok, ik vind Balkenende zo een belachelijk lachwekkend persoontje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:46 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat dus. Dat hoofd, zijn accent en zijn uitdrukking kan ik gewoon niet serieus nemen. Hij zal het ongetwijfeld goed bedoelen, maar de tranen springen je in de ogen wanneer je hem als "vader des vaderlands" ziet spreken bij een nationale "ramp".
Same here. Ik ben niet bepaald een PVDA'er, maar ik zal niet ontkennen dat hij zich wel als een vaderfiguur wist te presenteren. Zelfs zijn speech na de moordaanslag op Fortuyn ( terwijl zijn eigen partij het klimaat voor een moord had gecreëerd) vond ik geloofwaardig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:50 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik ben geen PVDA fan, maar ik zag 100x liever iemand zoals Wim Kok, ik vind Balkenende zo een belachelijk lachwekkend persoontje.
Je had gewoon meer respect voor zo'n man als Wim Kok, ook op internationaal niveau was het een man met aanzien, Balkenende is vergeleken met Wim Kok een lachwekkend jongetje wat door niemand serieus genomen word.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:58 schreef LENUS het volgende:
[..]
Same here. Ik ben niet bepaald een PVDA'er, maar ik zal niet ontkennen dat hij zich wel als een vaderfiguur wist te presenteren. Zelfs zijn speech na de moordaanslag op Fortuyn ( terwijl zijn eigen partij het klimaat voor een moord had gecreëerd) vond ik geloofwaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |