Alsof één kip daar nu (maar ook maanden later) zich daar maar één seconde druk over maakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef denthemen het volgende:
Dit gaat heel veel veranderen in Nederland. Niet alleen Koninginnedag zal heel anders worden, maar alles waarbij de koninklijke familie aanwezig zal zijn. Al is dit natuurlijk wel de minste zorg op dit moment. Vreselijk dit
Dader was iig blankquote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Optie 1: een petje dat onder invloed van drank en/of drugs op de menigte is ingereden
Optie 2: een moslim
Ik zou het niet triest vinden, maar ik vrees wel een enorme chaosquote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef magnifor het volgende:
[..]
Triest als alles wordt afgelast in Amsterdam.
inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dit de laatste keer Koninginnedag 'oude stijl' was
Of beide: Een moslim met paddo's op!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Optie 1: een petje dat onder invloed van drank en/of drugs op de menigte is ingereden
Optie 2: een moslim
Officieel is dat ook nog niet bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Superheld het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)queen.car/index.html
Cnn lekker op de hoogte, "There are not believed to be any fatalities".
hoeveelheid verkeersdoden per weekend. Zoek maar op, er gaan genoeg mensen dood in een gemiddeld weekend aan alleen al verkeersongelukken.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
4 doden per zaterdagavond?
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Gast nu moet je niet overdrijven. Natuurlijk is elke dode 1 te veel. Maar met zoveel mensen in Apeldoorn had het veel erger kunnen zijn.quote:
Auto rijdt in op de massa, in elk geval een dode, veel gewonden.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Hik het volgende:
Mensen, ik zit in het buitenland en vaag genoeg is Fok de enige site die werkt. Kan iemand me even samenvatten/updaten?
Die kans is idd grootquote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef denthemen het volgende:
Dit gaat heel veel veranderen in Nederland. Niet alleen Koninginnedag zal heel anders worden, maar alles waarbij de koninklijke familie aanwezig zal zijn. Al is dit natuurlijk wel de minste zorg op dit moment. Vreselijk dit
Voorlopig nog niet. Rotterdam welquote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
Amsterdam afgelast?
Triest niveau hier op fok ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sommige mensen hier hebben totaal geen inlevingsvermogen he. Die man van het interview zat er helemaal door heen, wat die gezien moet hebben.
En dan zijn er nog mensen die hier zo dom reageren
Man in auto ingereden op toeschouwers en tegen de Naald (monument) terechtgekomen. Paar meter van de koninklijke bus.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Hik het volgende:
Mensen, ik zit in het buitenland en vaag genoeg is Fok de enige site die werkt. Kan iemand me even samenvatten/updaten?
Daarover wordt overlegd op het moment, o.a. met Cohen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
Amsterdam afgelast?
Als ze het af zouden lasten, word het een chaos in Amsterdam en op de stations...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
In Amsterdam wordt nog altijd overlegd over doorgaan of niet (RTL7).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |