abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68539044
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn dat hij dus al neergeschoten is en daardoor met hoge snelheid door het publiek is geknald.
Als dat zo is dat dan moet per direct onze politie opgedoekt worden.
Hij wordt neergeschoten, hij zakt voorover in elkaar, drukt zo poot op het gas, tel uit je winst.
pi_68539758
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee de koningin is niet geraakt. Maar wat was er gebeurd als het dus WEL was geraakt en Bea, WIllem en weet ik veel met kromme benen op straat ligt?! Dan is het een gebeuren van Wereld proporties.
Dan heb je een echt groots probleem?! Nu kan de politie het nog afdoen als verdwaalde gek!

Door dat hij een aanslag wil plegen jegens het koningshuis, het verband met het Bilderberg congres waar waarschijnlijk wel over de Swine Flu is gebabbeld, lijkt mij niet onwaarschijnlijk. Huwelijksproblemen en dan dit, het rijmt gewoonweg niet.

Nee ik denk dat deed wederom zaakje doofpot wordt en de 38jarige was gewoon ziek in zijn hoofd. En daarmee is de kous af. Het moet goddomme tot op de bodem uitgezocht worden. Ik ben dan wel benieuwd of zijn bookmarks complotsites heeft of niet?!

Dat er een aanslag is gepleegd op de Koningin, want dat is gewoon 100% duidelijk, lijkt mij dat het gewoon echt vanwege de betrokkenheid van Bea bij de club van Bilderberg.
Wat als jij het helemaal mis hebt? Met dat hele "wat als" geneuzel begin je wat in herhaling te vallen, de koningin is niet geraakt, en zal dat ook niet mysterieus nog worden.

Je bent niet zo van de natuurkunde, dat is bekend, maar wat denk jij serieus dat een Suzuki Swift kan doen tegen een Den Oudsten bus van een paar ton? Hij reed met een gangetje van 30 a 40 km/h tegen dat monument op, en het enige wat hij echt kon beschadigen was de omheining. En ookal had hij die bus plankgas geraakt, dan nog was hij onder de inzittenden door geschoven, nog even afgezien van het feit dat hij van achteren kwam, en dan alleen nog de motor had geraakt.

De laatste Bilderberg kamermeisjes conferentie was in de zomer van 2008, en de incubatietijd van welke griepsoort dan ook is echt geen 8 a 9 maanden hoor, dus hoe zie jij dat wel niet voor je? Overigens was de CEO van TomTom daar ook, je zou dan toch denken dat hij even eentje in die swift had gehangen voor het mikken, als het dan toch een complot is.

Doofpot? Iedereen heeft kunnen zien wie het deed, slechts 1 kerel van wie alle gegevens al bekend zijn bij de pers, en de buurvrouw is al bij SBS6 gezien volgens mij, dus die geest is uit de fles, exit doofpot geneuzel..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_68539935
OMG

Wel knap dat sommige hier binnen een paar uur weer hele complottheorie hebben verzonnen.
............................
pi_68540094
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn dat hij dus al neergeschoten is en daardoor met hoge snelheid door het publiek is geknald.
Als dat zo is dat dan moet per direct onze politie opgedoekt worden.
Tuurlijk, als jij ~80 rijdt en je krijgt een kogel in je kop, dan stopt die auto ook meteen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_68540192
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef sander89 het volgende:
OMG

Wel knap dat sommige hier binnen een paar uur weer hele complottheorie hebben verzonnen.
Inderdaad.

Kan dit topic naar ONZ? Dit was niet de intentie van het topic.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_68540295
Het hele koninklijk huis was al jaaaaren doodmoe van al het koekhappen en oudhollandse spelmiddagen, dus er is iemand ingehuurd om te helpen hier een einde aan te maken met consent van het volk. Ze vreesden een massale volksopstand als ze zomaar zouden besluiten om niet meer in het publiek te verschijnen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_68540303
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef teknomist het volgende:

[..]

Inderdaad.

Kan dit topic naar ONZ? Dit was niet de intentie van het topic.
Oeps
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 30 april 2009 @ 21:31:59 #88
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68540397
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Tuurlijk, als jij ~80 rijdt en je krijgt een kogel in je kop, dan stopt die auto ook meteen..
Dat zeg ik niet. Ik probeer te zeggen dat het een weer eens puike actie van de politie is.
Ze hadden hem op een andere manier moeten stoppen.

De klojo was al eerder vanochtend aangehouden vanwege hoge snelheid.
Onze politie kan niet nadenken. PUNT
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68540541
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik probeer te zeggen dat het een weer eens puike actie van de politie is.

Ja joh, elke agent langs de route heeft een RPG om de nek hangen, just in case ze een aanstormende auto moeten stoppen die ze A) niet aan zagen komen want hij kwam dwars door het publiek, en B) zo snel reed dat er geen tijd was om een dusdanig zwaar wapen af te schieten, dus eentje die hem per direct zou doen stoppen.

En jij, grote strijder tegen de politiestaat en teveel overheidsinvloed zegt nu dat ze hem voor een snelheidsovertreding op hadden moeten sluiten???
pi_68540614
quote:

[..]

Jij je bent een held Lambiekje, conclusies trekken zonder echt bronnen/feiten te hebben.
pi_68540775
quote:

Bron?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_68541032

Hij duikt dus richting de passagiers stoel.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  donderdag 30 april 2009 @ 21:57:14 #93
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_68541219
toch creepy weer, die Obelix...

of God speelt een spelletje met ons..
of de zg Iluminati spelen een spelletje met ons..

iemand al uitgerekend hoeveel weken het na 11-09-01 is?
Huig
pi_68541340
Obelisken komen wel vaker voor als monumenten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Atlanticus op 30-04-2009 22:09:41 ]
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
pi_68541415
quote:

[..]

Het Lambiekje. Zullen we een test gaan doen. Gaan we op een groot industrie terrein staan. Jij ergens halverweg, en dan rijd ik in een auto met 100 km/u op je af. Kijken of je mij tegen kan houden.

Goed plan?
pi_68541418
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor onzin, als je latere foto's ziet zit die gewoon nog op de bestuurdersstoel.

Nee die foto's ga ik hier niet posten, zie rtl/GS voor die foto's.

PS: ja ik hapte.
pi_68541537
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:44 schreef teknomist het volgende:

[..]

Bron?
Z'n grote duim. Hoge snelheid was niet het punt. Hij wilde voorbij een versperring. Zoals waarschijnlijk wel meer op zo'n dag proberen om met de auto ergens te komen ondanks de afzettingen.
pi_68541676
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat meisje dat lijkt te zitten overleden? Lijkt wel alsof al het bloed uit her hoofd is getrokken.
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
pi_68541984
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:10 schreef Atlanticus het volgende:

[..]

Is dat meisje dat lijkt te zitten overleden? Lijkt wel alsof al het bloed uit her hoofd is getrokken.
Een albino denk ik.
pi_68542039
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef sander89 het volgende:
OMG

Lachen toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')