abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:59:28 #276
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68738672
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:54 schreef Autodidact het volgende:
We moeten trouwens ook in de gaten houden dat Van Baster "stopt" op de dag van de begrafenis van de dader. Alle media-aandacht gaat daar vanavond over, om elke scepsis over het Officiele Verhaal de kop in te drukken. Ik heb geen lijk gezien. Jullie?

... en dat Karst dan de nieuwe trainer van Ajax wordt....!?
pi_68738990
De grote wisseltruc vanavond. Dat kunnen ze wel, die reptielen.
pi_68780416
Dit topic was op tv
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:48:15 #279
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68781075
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Urquhart het volgende:
Dit topic was op tv
Inderdaad ik zag gewoon wat teksten van mensen voorbij komen!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 18:51:04 #280
18653 crew  D.
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 18:51:57 #281
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_68781183
Haha ik zag het ook al. Fok weer op tv
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:27:26 #282
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68782463
quote:
Leuk.

Maar sinds wanneer is RTL over op die walgelijke MS mediaplayer. Doorspoelen kan geheel niet.
Bah!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68784028
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:27 schreef Lambiekje het volgende:
Doorspoelen kan geheel niet.
Bah!
Vast een complot...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:32:46 #284
52357 Lambiekje
pi_68785178
Dit was niet de Karst die wij kennen

Het wordt toch steeds duidelijker dat Karst een Manchurian Candidate was. Nu in Duitsland ook al een verbod gaat instellen op Paintballen. Dit omdat er een weer eens een puber strak van de Ritalin zijn school over hoop schiet. Er moet weer meer rechten afgepakt worden door dat ultrafascistisch Europa. En dat kan alleen met een extreme actie. Zodat de achterlijke schapen, gros van de bevolking, smeekt om rechtbeperkende wetten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68787165
Niks Manchurian Candidate, niks Paddo's of Marihuana, niks Conspiracy... the Fokking made him do it..
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:34:03 #286
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_68790361
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Haha ik zag het ook al. Fok weer op tv
mijn reactie!

de pers wist ervan!
pi_68792743
Ik vind het wel erg apart dat er opeens in veel steden bij evenementen op grote gebieden "preventief" gefouilleerd mag worden.
Te walgelijk gewoon hoe ze zo snel mogelijk je rechten willen en kunnen afpakken

Wat willen ze doen? Je aanhouden wanneer je autosleutels op zak hebt?

Ook dat voorbeeld in duitsland over paintballen. Als de regering daar echt zo tegen wapens en geweld is dan neem ik aan dat ze ook alle troepen die ze in het buitenland hebben gestationeerd hebben per direct terugroepen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:39:31 #288
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68793301
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Urquhart het volgende:
Dit topic was op tv
Wow.... volgens mij nemen ze dit topic nog serieus ook Hoe sneu is dat!?
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:43:43 #289
180622 gesprekje
gewoon gek doen :D
pi_68793489
Sorry hoor maar wat een psychoten filmen die mensen bij hart van nederland, ik ben blij dat ik al tijden geen televisie meer kijk. Meneertje met zijn boek. Wat weet hij er nou van.. dat oppervlakkige figuur.
Tuurlijk is er genoeg giswerk op dit soort onderwerpen, je hebt nu eenmaal veel mensen rondlopen die zich op allerlei gronden bezig houden met informatie maar hij ridiculiseert het, schuift alles op een hoop. Generaliseren heet dat, hij zou er goed aan doen zijn energie te steken in de informatie die allang beschikbaar is en waar sommige oprechte onderzoekers ook vaak genoeg mee komen (bijv. openyourmind op fokforum) maar altijd verworpen worden omdat het geen hapklare brokken betreft. En dan is het weer dat er geen officiele 'staats'bewijzen zijn, of niet van de reguliere wetenschap komt. Nee ik heb het niet over karst wie die man ook was maar meneer de boekenschrijver schuift alles van tafel als een soort van entertainment als aapjes kijken, hart van nederland zelf doet er nog een schepje bovenop door spuitelf te spelen met hun nawoord. ha-ha wat zijn mensen die zich verdiepen in samenzweringen of de mogelijkheid daarvan toch een gekken.

Hart van nederland zit vol simplistische geesten wat dat betreft, blijkt ook uit het opgooien van het quarantaine balletje in navolgen van die belachelijke nepgriep. Dus als ik straks een keertje hoest terwijl ik in het openbaar wat rondloop mag ik in een tentje doodbestraald worden? Vreemd he dat er zoveel mensen uit nederland vertrekken. Dit is mijn nederland niet, dit is guinypigland in handen van professor europa.
Ik ben ook best wel slim.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 8 mei 2009 @ 00:25:57 #290
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68794959
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  † In Memoriam † vrijdag 8 mei 2009 @ 00:33:33 #291
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_68795163
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wow.... volgens mij nemen ze dit topic nog serieus ook Hoe sneu is dat!?
Kan je na gaan hoe goed de journalisten daar zijn. En hoe slim.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_68796139
De media.. wie wind zaait zal storm oogsten..
pi_68796350
quote:

Hij hoort er niet bij, gewoon 'n enorme sukkel.

De gedachte dat deze aanslag mede gepleegd zou kunnen zijn om dit soort items te brengen speelde door mijn hoofd, alles weer op de hoop kunnen flikkeren. Tussen neus en lippen door de boodschap brengen.

kijkbuiskindertjes.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:39:02 #294
33189 RM-rf
1/998001
pi_68799518
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:01 schreef Resonancer het volgende:

De gedachte dat deze aanslag mede gepleegd zou kunnen zijn om dit soort items te brengen speelde door mijn hoofd, alles weer op de hoop kunnen flikkeren. Tussen neus en lippen door de boodschap brengen.
Natuurlijk, en waarschijnlijk hebben ze specifiek het Fok! BNW forum op het oog gehad.....

onder de NWO Hoofdregeringsleiders is tijdens de laatste Bilderberg-conferentie specifiek hét probleem van het BNW-forum op Fok! als bovenste agendapunt besproken, omdat hier zomaar alle geheime plannen hier al bekend werden en om dit uit te schakelen heeft men nu via een sleeper een gefakede aanslag in scene gezet...

gewoon om fok-users als Resonancer en Lambiekje in diskrediet te brengen..
Wat een schande toch!!1

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:45:33 #295
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_68799716
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Nee. maar wel dat die drie kinderen daar zaten, met blote benen en armen.
Een foto van een seconde eerder

[ afbeelding ]
wat ik bizar vind aan de foto's is dat de omstanders zien wat er aan de hand is, maar de agenten staan nog niksvermoedend om zich heen te kijken. terwijll er mensen door de lucht vliegen.
From feudal serf to spender.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:51:40 #296
52357 Lambiekje
pi_68799917
Kijk dit is een goed opgezet artikel waarom het een complot is.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:05:33 #297
33189 RM-rf
1/998001
pi_68800312
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
Kijk dit is een goed opgezet artikel waarom het een complot is.
het is volgens jou natuurlijk vooral goed omdat het zegt dàt het een complot is...

Dat de schrijver bv het compleet ontbreekt aan één argument (al doet hij net alsof hij er 10 noemt, maar allemaal zijn dat vage 'warom-vragen en wat makkelijke aanname's achteraf, als koningineedag een dag is waarop altijd de allerhoogste zekerheid en beveiliging rondom de koninklijke familie staat) waarom het een complot zou zijn, behalve dan dat hij beweert 'dat zoiets gewoon niet mogelijk is'....

Verder vage beweringen als:
- 'rondritten in open rijtuigen mogen niet'
- 'werkloze beveiligers bestaan niet'
en de
- 'men moet met alarmfase Oranje uitkijken naar mensen die zich verdacht gedragen, dus had deze man direkt opgepakt moeten worden, want hij was verdacht'....

Dé beginfout in die hele gedachtetrend van die paranoia schrijver is:
"De Overheid en Inlichtingendiensten zijn geen supermannen en perfect functionerende organisaties die alles onder controle hebben'...
er gebeurt dagelijks een hele hoop dat niet onder controle van die-of-gene valt .... en dat blijft overigens altijd zo.

Enkel als je eerst als beginnaanname stelt dat die overheid opeens een verzameling supermannen is, die alles wat gebeurt zomaar eventjes 'bepalen', kun je gaan beweren dat 'er geen toeval bestaat' of 'dat aanslagen niet mogelijk zijn'.

Probleem van veel conspiracy-adepten is dat ze nu juist in die beginaanname van een soort van perfecte superoverheid (of mogelijk zelfs een 'godlike overheid') die alles onder controle heeft, willen geloven....
waarin dus niks kan gebeuren zonder dat dat 'van bovenaf' bepaaald wordt.
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:45 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

wat ik bizar vind aan de foto's is dat de omstanders zien wat er aan de hand is, maar de agenten staan nog niksvermoedend om zich heen te kijken. terwijll er mensen door de lucht vliegen.
die agent die in een erehaag staat toont aan dat al die training om in ereuniform en in de houding staand vooral niet zomaar te gaan meebewegen als je een geluid achter je hoort, op het moment dat de monarch passeert, succesvol is geweest....

overigens staat het hele publiek op die foto weinig geschokt op dat gebeurde .. hooguit moet ik zeggen dat die fotograaf van die foto een knappe reactietijd had, maar dat is nu eenmaal zn beroep.
én er waren tientallen fotografen daar aanwezig, dan ontkom je niet aan een hoop beeldmateriaal, waarvan altijd wel wat 'opvallends' zullen hebben... voor conspiracy-adepten natuurlijk 'gefundenes fressen', terwijl een psychopatische zelfmoordenaar die de wereld 'met een bang' wil verlaten zoiets een prima mogelijkheid blijkt te zijn, beter dan een lus in de kamer.

[ Bericht 14% gewijzigd door RM-rf op 08-05-2009 10:35:17 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:26:49 #298
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_68801089
quote:
Probleem van veel conspiracy-adepten is dat ze nu juist in die beginaanname van een soort van perfecte superoverheid (of mogelijk zelfs een 'godlike overheid') die alles onder controle heeft, willen geloven....
waarin dus niks kan gebeuren zonder dat dat 'van bovenaf' bepaaald wordt.
Die aanname is een gevolg van een andere aanname: dat de overheid naar het pijpen danst van een handjevol families, dat op een of andere wijze de economie naar z'n hand weet te zetten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_68801249
quote:
Werkloze beveiligers bestaan niet. Of ze hebben een strafblad.
Deze beveiliger had helemaal geen strafblad - zelfs niet eens zware overtredingen!
Hoe kan dit waar zijn? Dus dat hij nergens meer aan de bak kon komen?
In de praktijk is zo'n beveiliger dus "eruitgewerkt" na de vele prostitueebezoekjes van zijn ongescreende baas.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_68801326
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:26 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Die aanname is een gevolg van een andere aanname: dat de overheid naar het pijpen danst van een handjevol families, dat op een of andere wijze de economie naar z'n hand weet te zetten.
Aannames.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')