abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:53:57 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68562504
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Jij bent echt een "gelover" he Waarom zou ik jou eerder serieus nemen dan bv een christen of een moslim?
Hier klein overzichtje hoe het in elkaar steekt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:57:04 #202
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68562619
En dat is waar, omdat? Overigens heb je nog niet verteld wat je persoonlijke ervaringen met medici die niet berispt worden zijn in het andere topic, maar daar kom je vast nog wel aan toe he. .
pi_68562674
Als het een complot was zou er geen lullig karretje als een swift gebruikt zijn he?
Dan neem je bijv. een ford transit volgeladen met een kunstmest/dieselbom of iets dergelijks.

Maar waarom zou iemand zo moeilijk doen? 1 handgranaat vanuit het publiek in de open bus en klaar is Kees. Bomgordel.........of zelfs maar een molotovcoctail of een flinke vuurwerkbom met scherfwerking.

Nee hoor, de hele actie is duidelijk die van een verward persoon die mogelijk impulsief gehandeld heeft.
Met een suzuki swift proberen een bus proberen te rammen........succes!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:04:18 #204
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68562863
quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag Dat je een talent hebt voor linkjes plaatsen hebt wisten we al namelijk.
Geef nou eens gewoon antwoord op mijn vraag:
quote:
Waarom zou ik jou eerder serieus nemen dan bv een christen of een moslim?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:06:59 #205
236046 NotYou
tigerblood
pi_68562938
Natuurlijk zit er meer achter; dat ziet Lambiekje goed. Hij zoekt het echter in de verkeerde hoek: Binnen enkele dagen zal bekend worden dat de politie een megafoon heeft aangetroffen onder de bijrijdersstoel, ook zal uit de internetgeschiedenis van de dader Karst T. blijken dat hij een groot fan was van Alex Jones. In zijn printer nog een vergeten uitdraai van de te schreeuwen leuzen:

"Bilderberg attendees! We are not your slaves! We are not your property!"
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:43:00 #206
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_68564062
Valt het niemand op dat er maar alles wordt gedaan om de burger op alle gebieden in de greep te houden? Crisis, ontslagen, varkensgriep hype, nu weer een "aanslag"... Alles om de burger zo angstig mogelijk te maken.

En natuurlijk is dit weer de perfecte dekmantel voor verscherpte controles volgend jaar en om de burger in het algemeen nog beter in de gaten te houden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_68564120
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Valt het niemand op dat er maar alles wordt gedaan om de burger op alle gebieden in de greep te houden? Crisis, ontslagen, varkensgriep hype, nu weer een "aanslag"... Alles om de burger zo angstig mogelijk te maken.

En natuurlijk is dit weer de perfecte dekmantel voor verscherpte controles volgend jaar en om de burger in het algemeen nog beter in de gaten te houden.
je vergeet beveiligingsmensen bij supermarkten en bij de perrysport

alleen zo stom dat de koningin bij bijv. koninginnedag gewoon benaderbaar was en zelfs handjes schudde. Rare mensen, daar bij de regering
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:49:54 #208
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68564239
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

je vergeet beveiligingsmensen bij supermarkten en bij de perrysport

alleen zo stom dat de koningin bij bijv. koninginnedag gewoon benaderbaar was en zelfs handjes schudde. Rare mensen, daar bij de regering
Is ook stom, maar wel een bewuste keuze van het koningshuis. De regering of beter gezegd de beveiliging ziet het liever anders hoor.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:23:50 #209
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68565198
De dader is overigens helemaal niet dood. Die zit nu met een mojito in z'n hand op de Maldiven.
Dichter bij de bundel
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:43:38 #210
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68565671
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:41 schreef esco_ het volgende:
Metro had voorkennis van de aanslag op de koninklijke familie! Ze wisten van een tweede dader en het plan om in de menigte te rijden. Zie hier schokkende stukken uit de krant van woensdag!!

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Voor de mensen die deze subtiele reclame niet begrijpen, nog een duidelijke versie!
[ link | afbeelding ]

Klacht: Metro hufters
Om maar even te citeren. De waarheid. Kranten zitten in het complot, de NWO lacht ons in ons gezicht uit.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:04:38 #211
62507 Vaal
Kampioen
pi_68566176
Duidelijk was dat Willem Alexander gesniped zou worden, en dat heeft deze meneer verijdeld.
Born To Rock
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:53:49 #212
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68567597
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:04 schreef -Techno- het volgende:
Waarom zou ik jou eerder serieus nemen dan bv een christen of een moslim?
Als jij het verschil niet ziet. Dan kan Lambiekje daar weinig meer aan doen daarom. Je bent gewoon verspilde moeite.

[ Bericht 13% gewijzigd door Schenkstroop op 01-05-2009 22:37:18 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:08:49 #213
71257 JeetjeMina
Kvinnutammaniemirnemaal
pi_68568099
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

Helemaal mee eens , zo zie ik 't ook. èn

*De reacties van het Koninklijk Huis-leden vind ik ontzettend nep en heel ongeïnteresseerd (die mannen achteraan op de bus)
*de verslaggeefster zegt terwijl net die auto geramd is dat "dit niet gepland was"
*die Swift wilde helemaal de bus niet rammen, of hij had werkelijk geen controle meer (al dood )
pi_68568242
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:08 schreef JeetjeMina het volgende:

[..]

Helemaal mee eens , zo zie ik 't ook. èn

*De reacties van het Koninklijk Huis-leden vind ik ontzettend nep en heel ongeïnteresseerd (die mannen achteraan op de bus)
*de verslaggeefster zegt terwijl net die auto geramd is dat "dit niet gepland was"
*die Swift wilde helemaal de bus niet rammen, of hij had werkelijk geen controle meer (al dood )
Zojuist was op het NOS journaal een fragment van gister te zien. Daarop was dudelijk te zien dat de dader nog zijn handen bewoog alsof die iets aan het uitleggen was. Hoe kan die zijn handen bewegen als die al dood was?

Die mannen achterop de bus waren beveiligers. Die worden betaald om geen emotie te hebben. En als je de reactie van de koningin nep vond, dan ben je waarschijnlijk 1 van de enige in Nederland.

Ik vind het ook niet raar dat een verslaggeefster die gerekend had op een vrolijke feestelijke dag na zo'n aanslag niet altijd de juiste woorden gebruikt. Je kon duidelijk horen dat ze het er moeilijk mee had om verslag te doen na de aanslag.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:25:51 #215
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68568689
Waar ik me over verbaas ?!! Echt verbaas. Is dat SBS6 om 18:00 gewoon de grove beelden laat zien dat mensen over hoop worden gereden. Datzelfde programma blurt tieten en middelvingers geregeld. Waarom kan dood en verderf wel zonder geblur en en een mooie blote tiet of middelvinger niet. Wat is dat toch?
Ik vind dat het echt bezopen!

Nederland is ernstige aan het verzieken. Leuk Amerika na doen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68568708
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:25 schreef Lambiekje het volgende:
Waar ik me over verbaas ?!! Echt verbaas. Is dat SBS6 om 18:00 gewoon de grove beelden laat zien dat mensen over hoop worden gereden. Dat zelfde programma blurt tieten en middelvingers?. Waarom kan dood en verderf wel zonder geblur en en een mooie blote tiet of middelvinger niet. Wat is dat toch?
Ik vind dat het echt bezopen!
Hey wat een unicum, ik ben het een kee rmet je eens.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:37:46 #217
71257 JeetjeMina
Kvinnutammaniemirnemaal
pi_68569123
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:13 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Zojuist was op het NOS journaal een fragment van gister te zien. Daarop was dudelijk te zien dat de dader nog zijn handen bewoog alsof die iets aan het uitleggen was. Hoe kan die zijn handen bewegen als die al dood was?

Die mannen achterop de bus waren beveiligers. Die worden betaald om geen emotie te hebben. En als je de reactie van de koningin nep vond, dan ben je waarschijnlijk 1 van de enige in Nederland.

Ik vind het ook niet raar dat een verslaggeefster die gerekend had op een vrolijke feestelijke dag na zo'n aanslag niet altijd de juiste woorden gebruikt. Je kon duidelijk horen dat ze het er moeilijk mee had om verslag te doen na de aanslag.
Ja , daar heb ik wel vaker mee te maken

Enne , over al dood trek ik mijn uitspraak in als je hem hebt zien bewegen,.. ik vind namelijk die post hierboven over de Malediven ofzo weer een veel aannemelijker iets
Dat er opzet is juist vanuit ORANJE en de rest dat staat voor mij als een dikke paal
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:19:54 #218
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_68573663
Waarom ondervragen ze niet gewoon de familie van die man, wellicht dat we meer te weten komen over de motieven?
pi_68573853
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Waarom ondervragen ze niet gewoon de familie van die man, wellicht dat we meer te weten komen over de motieven?
Jij hebt informatie dat ze dat niet doen en ook niet gaan doen?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:26:11 #220
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_68573984
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij hebt informatie dat ze dat niet doen en ook niet gaan doen?
Mijn hemel...het verhaal ligt je wel na aan het het hart heh. In ieder topic dat hierover gaat loop je ridderlijk verweer te voeren tegen elke vraag die gesteld wordt, alsof JIJ er alles van weet of betaald wordt. Typisch

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')