Tuurlijk was het opzetquote:Op donderdag 30 april 2009 12:14 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zat het live te kijken, en wist niet wat ik zag..
Een suzuki swift die een hele zooi mensen overhoop rijd en daarna bijna een politie op de fiets raak knalt.
Zeker weten dat het opzet was.
Hopelijk niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stel dat er daadwerkelijk doden zijn gevallen. Worden dan alle festiviteiten door het hele land afgelast?
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:14 schreef Urquhart het volgende:
Dit is absoluut opzet.
Ik ook, maar die commentator liet het in eerste instantie ook zo over komenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik zette de tv aan en dacht dat het een soort van demonstratie was ofzo.. Toen zag ik de herhaling hoe die auto aan kwam knallen. Aardig gek.
ach man val toch lekker doodquote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef justmattie het volgende:
Toch jammer dat de bus niet geraakt is
ben jij achterlijk, rot toch op met die opmerkingenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef justmattie het volgende:
Toch jammer dat de bus niet geraakt is
Dit is toch heel anders, ik mag hopen dat je dat door hebt? Waarschijnlijk was dit met opzet én tijdens een feestdag van de koningin én live op tv. En misschien zelfs bedoeld om de koningin om te brengen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef werkeend het volgende:
toch weer typisch dat hier meer heisa overgemaakt worden terwijl er meer doden per weekend in het verkeer vallen..
dit dus. de achterstoet beveiliging had moeten schieten. raak.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe is het mogelijk met al die beveiliging????
Even Apeldoorn bellenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef SCH het volgende:
Apeldoorn, altijd wat te doen
Idd, die dacht nog dat het om een stunt ging ofzo...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook, maar die commentator liet het in eerste instantie ook zo over komen
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand de
'Even Apeldoorn Bellen'
'grap' al gemaakt?
Het zou zomaar kunnen, maar ik zou het overtrokken vinden. Ik bedoel, als je überhaupt al vijf uur lang in de rij gaat staan om 10 seconden een bus langs te zien rijden, dan...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stel dat er daadwerkelijk doden zijn gevallen. Worden dan alle festiviteiten door het hele land afgelast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |