Ja, als je door een mensenmenigte heen rijdt gaat je voorruit wel kapot.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Flappekz het volgende:
was een ongeluk imo. De auto was al kapot
Ze zaten 100 meter op de achtergrond mensen te reanimeren, auto was al kapot doordat ie dus al wat mensen had geschept.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Flappekz het volgende:
Ik zag dat er wordt gereanimeerd, ze hadden het over mensen die niet meer bewegen, kinderen, open wonden. Jezus christus.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Cee het volgende:
Holy crap, ik draai me even om, kijk weer naar de tv en ik dacht "wat is dit voor een raar oud-hollands spel?" (sorry)
Ik hoop dat het ernstiger lijkt dan het is.
Een hek? Een hoop mensen?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef Party_P het volgende:
De auto heeft iig iets vrij hards geraakt wat op een "hoogte" stond, zie maar de enorme deuken aan de passagierskant op hoofdhoogte.
Inderdaad. En vooral het dak en dat is eigenlijk een rare plek.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef Naamah het volgende:
Wtf.. ik schrok echt zo! Die auto zat al helemaal in elkaar voor ie dat hek ramde trouwens..
Doe eens normaal idioot!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Einde Koninginnedag. Rot maar op met het Koningshuis.
Doe eens niet zo opgefokt.quote:
Door al die mensen heenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Flappekz het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:58 schreef dddour het volgende:
Ik denk trek even die kofferbak open vriend, dalijk ligt er 10 kilo TNT in
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu maar hopen dat hij niet vol met explosieven zit. Ik had niet zo in de buurt blijven staan als ik die mensen was.
Dat denk ik ook.quote:
Een hek houdt een hard rijdende auto niet tegen hoor. En agenten die wat zwaaien al helemaal niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:59 schreef Iblis het volgende:
Ik zag het ook… die auto reed zo hard, ik kan me niet goed voorstellen dat het alleen iemand was die de controle over het stuur verloor. Je kunt toch nooit zo dicht in de buurt komen met een auto?
Zou ik wel 'even' laten doen door mensen die op dat gebied experts zijn dan...quote:Op donderdag 30 april 2009 11:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zou de kattenbak even checken hoor. 90% kans dat die vol met benzine of misschien wel een bom ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |