Open "[GEZ] Zwarte Suzuki swift" in V&Aquote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Renesite het volgende:
Ik ben mijn suzuki swift kwijt, het is een zwarte, iemand hem gezien!
Kut, ik heb pas ook nog een mexicano gegeten.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef Renesite het volgende:
*kuch*
Mijn Mexicano die ik gisteren at was denk ik fuckedBeetje koorts
als hij wel geraakt was was-ie flink fucked tussen een standbeeld en een autoquote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef Gitaarmat het volgende:
die politieagent zat er echt een seconde op tijd vandaan zeg,
Hij staat erbij alsof dr niets gebeurdquote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef Gitaarmat het volgende:
die politieagent zat er echt een seconde op tijd vandaan zeg,
Logisch ook, hij moet gewoon professioneel blijven.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij staat erbij alsof dr niets gebeurd
Ja, maar volgens mij moet je ook hulp bieden, agent zijndequote:Op donderdag 30 april 2009 13:24 schreef MASD het volgende:
[..]
Logisch ook, hij moet gewoon professioneel blijven.
Die zit vol met adrenaline, dat sowiesoquote:Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij staat erbij alsof dr niets gebeurd
Wanneer het erop aankomt, denk je alleen aan jezelf. Op dat moment moest dat ook, anders had hij het niet gehaald.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij moet je ook hulp bieden, agent zijnde
Je bent net ontsnapt aan de dood, het laatste waar je dan aan denkt is hulp bieden aan anderen. Die heeft vast en zeker een trauma.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij moet je ook hulp bieden, agent zijnde
Ik weet dat het niet mag maar ik moest lachen. Die zin in combinatie met het accent van die gozer.quote:Ik zag een schoen, en iets wat op een been leek door de lucht vliegen.
Ja oke, dat is wel waar, maar die auto is weg en nog doet hij niets, ik had wel enigzins een actie verwacht van, ik ga er naartoe ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wanneer het erop aankomt, denk je alleen aan jezelf. Op dat moment moest dat ook, anders had hij het niet gehaald.
Ik weet het niet hoor, ja trauma wel, maar die mensen zijn dr toch op getraind dan alsnog wel in actie tek omen..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Je bent net ontsnapt aan de dood, het laatste waar je dan aan denkt is hulp bieden aan anderen. Die heeft vast en zeker een trauma.
Dan nog, in zo'n situatie reageer je altijd anders. Het is echt makkelijk om nu heldhaftig te zeggen dat je iedereen gaat redden maar als je er zelf in terecht komt ben je af versteend van schrik.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, ja trauma wel, maar die mensen zijn dr toch op getraind dan alsnog wel in actie tek omen..
Waar heb je gelezen dat ik er gelijk opaf zou rennen?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan nog, in zo'n situatie reageer je altijd anders. Het is echt makkelijk om nu heldhaftig te zeggen dat je iedereen gaat redden maar als je er zelf in terecht komt ben je af versteend van schrik.
Nergens, ik zeg alleen maar dat het makkelijk is om zoiets te zeggen maar dat het in de praktijk altijd anders loopt. HEt zijn ook maar mensen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat ik er gelijk opaf zou rennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |