Ja idd..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Remsjo het volgende:
Die auto was al helemaal naar de klote voordat hij op de '' route '' terecht kwam.
Ik snap ook niet dat hij zo dicht bij de koningin enzo kan komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
ja, en het leek ook alsof hij al mensen geraakt had.
Dat is meestal zo als je daarvoor een zooi mensen schept met een behoorlijke snelheid.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Remsjo het volgende:
Die auto was al helemaal naar de klote voordat hij op de '' route '' terecht kwam.
Stel dat ie een bom heeft enzo in z'n kofferbak..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat hij zo dicht bij de koningin enzo kan komen.
Ei is alleen lekker als het gebakken is.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik was allergisch voor ei. Ook zo'n allergie waar je vrolijk van wordt
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef zoalshetis het volgende:
noortje valt eigenlijk best mee. ik dacht even in het vreemdgaantopic dat ze wereldvreemd was, maar uiteindelijk zei ze tussen haar idiote geraaskal best zinnige dingen, soms.
anyhow welkom op fok!
Dan heeft ie er toch wel heeeeeeeel veel geraakt. De moterkap stond bijna 4 hoogquote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is meestal zo als je daarvoor een zooi mensen schept met een behoorlijke snelheid.
Gebakken eiquote:Op donderdag 30 april 2009 12:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ei is alleen lekker als het gebakken is.
Yoyoyo, inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat hele gebeuren op koninginnedag met die auto nu.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Yoyoyo, inderdaad.Suzuki
Gebruik dan een hummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |