Nee, maar ik ken de journaalbeelden van voorgaande jaren.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef Dropdown het volgende:
Kan ik hieruit opmaken dat er mensen zijn die serieus naar die tocht gaan zitten kijken?
En het staat er ook echt rijendik...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef Dropdown het volgende:
Kan ik hieruit opmaken dat er mensen zijn die serieus naar die tocht gaan zitten kijken?
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:11 schreef Kopbal het volgende:
En dan achteraf met kreten komen als: 'Ja, het is echt een hele vriendelijke vrouw, die Beatrix.'
QFTquote:Op donderdag 30 april 2009 10:16 schreef fratsman het volgende:
" goedemorgenburger
en vlecht u die manden helemaal
zelf...? Wat interessant
allemaal..."
Welke koets? Ze kwamen toch met een bus?quote:
Ik ben niet tegen het koningshuis, maar ik vind dit zo'n schertsvertoning. Je leest van heel wat koninklijke gezichten af " het is dat het moet" .quote:Op donderdag 30 april 2009 10:50 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een vertoning![]()
ik heb het wel weer gezien...
omdat ze meer opbrengen dan kosten is het mooi meegenomen. alternatieven zijn minstens zo duur en qua opbrengsten, voor een land dat heel erg veel moet importeren en exporteren, niet beter dan het huidige en vooral efficiënt statussymbool. neemt niet weg dat ik die argentijnse steak niet trek.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:57 schreef pumpkineater het volgende:
Afschaffen dat koningshuis, geld kan wel beter besteed worden!
Op die Mabel na danquote:Op donderdag 30 april 2009 10:45 schreef Blistering het volgende:
Die prinsessen zijn de enige reden om te kijken
^Dat dusquote:Op donderdag 30 april 2009 10:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen het koningshuis, maar ik vind dit zo'n schertsvertoning. Je leest van heel wat koninklijke gezichten af " het is dat het moet" .
dat is bijna nog genanter dan meedoenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is bijna nog genanter dan meedoen
zit je op iets?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:22 schreef SCH het volgende:
Ik geniet
je weet dat een warme laptop op schoot je ballen aantast en er voor zorgt dat je libido minimaal wordt?quote:
Heerlijk rustig tochquote:Op donderdag 30 april 2009 11:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet dat een warme laptop op schoot je ballen aantast en er voor zorgt dat je libido minimaal wordt?
"goedemorgen burger, heeft u al veel belasting moeten betalen? ik lekker niksquote:Op donderdag 30 april 2009 10:16 schreef fratsman het volgende:
" goedemorgenburger
en vlecht u die manden helemaal
zelf...? Wat interessant
allemaal..."
wat is er gebeurt dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef fratsman het volgende:
WTF GEBEURT DAAR?!?!?!?
nos online, auto wordt gek.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat is er gebeurt dan?
moet ik weer inschakelen?
ik heb inmiddels weer ingeschakeldquote:
beetje vreemd toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb inmiddels weer ingeschakeld![]()
wtf, die auto had al flinke schade
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:23 schreef Dropdown het volgende:
TS kon het volk echt niet meer aan, en is er met een auto op ingereden?
Omg opmerking van de dag!11!quote:
Gelukkig was die grap nog niet gemaaktquote:Op donderdag 30 april 2009 13:16 schreef griekjeee het volgende:
Jij bestuurde zeker die auto toen het je teveel werd
kan je goed koken? want je postings zijn minder origineel. beetje afgekeken posten. doen meer vrouwen, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:16 schreef griekjeee het volgende:
Ik kom net thuis. Wat dat betreft heeft deze actie overal zijn sporen nagelaten. Ook hier zijn de activiteiten eerder gestopt dan gepland. Ik opende dit topic om eens smakelijk te lachen om al die die-hard oranje fans. Van die types die je op zaterdagavond op SBS bij "Fans!" ziet. Niemand zat te wachten op zo'n actie als vandaag. Ik al helemaal niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:16 schreef griekjeee het volgende:
It is indeedquote:Op donderdag 30 april 2009 23:53 schreef boskameel het volgende:
Leuke topicwending.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |