Tot wanneer in die 2 en een halve week mag je omboeken?quote:Op donderdag 30 april 2009 09:13 schreef MrNiles het volgende:
Over 2 en een halve week zou ik in een vliegtuig naar Mexico moeten zitten
Bestemming: Cancun, gelukkig zo'n 1000km van een besmetting en nog meer van mexico-stad.
Ik sta nu voor de keuze wel of niet gaan. Iki heb een overboekverzekering afgesloten dus zonder veel moeite kan ik ergens anders naar toe.
Misschien wordt de keuze voor me gemaakt door het WHO als ze alle vluchten vanuit mexico annuleren.
Wat is een rationele keuze?? Ik kijk al een half jaar uit naar deze vakantie, de vakantie voorpret wordt behoorlijk de kop in gedrukt
Maar moet ik me wel zorgen maken? Ik was wel van plan om dingen te gaan bezichtigen maar ik wil ook geen risico lopen op besmetting (voor zover die er al is)
Blijft lastig, vooral omdat we met 6 persinen gaan en niet iedereen een risico wil lopen
Wat jij doen als je de keus hebt, gaan of omboeken?
Ik hoefde daar niet lang over na te denkenquote:Op donderdag 30 april 2009 09:13 schreef MrNiles het volgende:
Bestemming: Cancun, gelukkig zo'n 1000km van een besmetting en nog meer van mexico-stad.
Ik sta nu voor de keuze wel of niet gaan. Iki heb een overboekverzekering afgesloten dus zonder veel moeite kan ik ergens anders naar toe.
Misschien wordt de keuze voor me gemaakt door het WHO als ze alle vluchten vanuit mexico annuleren.
Wat is een rationele keuze?? Ik kijk al een half jaar uit naar deze vakantie, de vakantie voorpret wordt behoorlijk de kop in gedrukt
Maar moet ik me wel zorgen maken? Ik was wel van plan om dingen te gaan bezichtigen maar ik wil ook geen risico lopen op besmetting (voor zover die er al is)
Blijft lastig, vooral omdat we met 6 persinen gaan en niet iedereen een risico wil lopen
Tot een dag voor vertrekquote:Op donderdag 30 april 2009 09:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Tot wanneer in die 2 en een halve week mag je omboeken?
Hee Vosss alles wel hier, bij jou ook?quote:Op donderdag 30 april 2009 09:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey Schuum, ouwe trekbeer. Alles goed
Ja, dat is ook zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:18 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Tot een dag voor vertrek
maar hoe langer we wachten, hoe moeilijker het wordt om een andere bestemming te vinden ivm de vliegtuigbezetting
Niet echt. Het vrouwtje is gister vertrokkenquote:Op donderdag 30 april 2009 09:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee Vosss alles wel hier, bij jou ook?
naar Mexico?quote:Op donderdag 30 april 2009 09:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet echt. Het vrouwtje is gister vertrokken
Da's klote, ik zit nog steeds opgegescheept met een oude muts.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet echt. Het vrouwtje is gister vertrokken
Inderdaad klote. En nu heb ik een kater van heb ik jou daar omdat ik gister weer veel te veel gezopen hebquote:Op donderdag 30 april 2009 09:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's klote, ik zit nog steeds opgegescheept met een oude muts.
quote:Op donderdag 30 april 2009 09:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad klote. En nu heb ik een kater van heb ik jou daar omdat ik gister weer veel te veel gezopen heb
Je zit niet ver van de besemtting... "13 confirmed cases. 2 suspected cases in Cancun"quote:Op donderdag 30 april 2009 09:13 schreef MrNiles het volgende:
Hoe, wat, waar?quote:Op donderdag 30 april 2009 09:48 schreef RechtseRukker het volgende:
ze hebben meteen de kans gegrepen om het doktergeheim te schrappen, dat was ook de bedoeling.
Aantal suspected deaths in Mexico erbij. (10 ofzo)quote:Op donderdag 30 april 2009 08:41 schreef superworm het volgende:
Goeiemorgen, nog steeds niemand dood?
quote:President Mexico: blijf thuis
MEXICO-STAD - De Mexicaanse president Felipe Calderon heeft de bevolking van Mexico woensdag opgeroepen de komende dagen thuis te blijven. De regering wil dat alle niet-essentiėle onderdelen van de economie van 1 tot en met 5 mei worden stilgelegd, om te voorkomen dat de Mexicaanse griep zich verder verspreidt.
Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |