het tweede plaatje was was smerig........die is al wegquote:Op donderdag 30 april 2009 01:15 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Fan topic bagger maar vol![]()
Hoera hoera hoera!quote:Op donderdag 30 april 2009 05:55 schreef FANN het volgende:
[..]
LEVE DE KONINGINGIN !!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:15 schreef CarOnline het volgende:
Manu gefeliciteerd![]()
Mogge![]()
Zometeen voor het eerst met Koninginnedag werken.
Want al mijn jeugdige collega's gaan allemaal lekker naar Amsterdam.
Net zoals ik deed toen ik 22 was. Mijn beurt is echt voorbij
gelijk heb je !quote:Op donderdag 30 april 2009 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon omdat 't kan. Ik ben zo republikein als wat, toch ga ik vanmiddag aan de zuip.
Van mij mag het ook zo snel mogelijk voorbij zijn..quote:Op donderdag 30 april 2009 10:55 schreef FANN het volgende:
[..]
gelijk heb je !
dat hele koningshuis zal mij ook verder een zorg zijn.....
In Rotterdam of Nijmegen?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon omdat 't kan. Ik ben zo republikein als wat, toch ga ik vanmiddag aan de zuip.
zet een lamp bij de ingang van de badkamer en richt die naar binnen een bureaulamp ofzoiets,quote:Op donderdag 30 april 2009 11:11 schreef hondjes het volgende:
Man staat buiten met een chaggi gezicht te spuiten,met de hogedrukspuit hoor.
En ik ga maar eens in de donkere badkamer douchen..mooi lichtsysteem ingebouwd, alles aan mekaar geschakeld, prachtig om te zien, en ...hij doet het niet meer.
ben toch zo blij met mijn nieuwe badkamer
quote:
Daar is hij nu te chagerijnig voor.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:13 schreef FANN het volgende:
[..]
zet een lamp bij de ingang van de badkamer en richt die naar binnen een bureaulamp ofzoiets,
wel zo dat je niet onder stroom komt te staan...... dat probleem heb ik ook eens gehad
of kaarsjes aansteken !
Nijmegen, oranjepop waarschijnlijkquote:
Daar heb je hem toch niet voor nodig?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daar is hij nu te chagerijnig voor.
of gewoon wachten tot vanavond ,met de kaarsjesquote:Op donderdag 30 april 2009 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb je hem toch niet voor nodig?gewoon effe creatief zijn......
en dan samenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
of gewoon wachten tot vanavond ,met de kaarsjes
Dan ga ik nu eerst maar douchenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
wedde dat ie dan niet meer sjaggie is![]()
en nu ga ik die gangkast uitbaggeren.......
![]()
doei......
Waarschijnlijk Sanodome, vond oranjepop niet echt indrukwekkend.....quote:Op donderdag 30 april 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nijmegen, oranjepop waarschijnlijk. Jij? Of krijg je familie over de vloer
.
Zie het net ook, zette de t.v. aan.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:27 schreef FANN het volgende:
Ned. 1
aanslag ofzo op koningingendag... alles is afgelast.......
auto ingereden op de menigte 14 gewonden.......
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:21 schreef Coos het volgende:
Had Peter6000 vandaag zijn eerste rijles?
"..dus een ali baba" my assquote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die was in de COS aan het posten en heeft dus een alibi.
Hoi WJ!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:01 schreef willem-jozef het volgende:
hee gert, kom net thuis en log in en zag je post opeens![]()
![]()
nog wat gedaan vandaag?
die vorige post gemist, vandaar..quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi WJ!
Nee nog niks gedaan, zie mijn toevoeging in de vorige post. Uitkateren dus.
Heb jij op de rommelmarkt nog leuke spulletjes weten te bemachtigen voor een zacht prijsje?
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die vorige post gemist, vandaar..haha
nee, houd niet zo van die extreme drukte.
heb jaren terug wel een heel mooie lange sort of nazi-leren jas (handgemaakt in zaandam) gekocht op de rommelmarkt voor 75 euro. gespot vanuit m'n raam, dus hoefde alleen naar beneden te gaan om af te dingen
. later nog effies in 'stijl' gegroet vanaf m'n bordes naar die ouwe die ik net 'bestolen' had (75 euro was een koopje; die jassen doen 800 2e hands), als ze uberhaupt
nog te krijgen zijn. oja en nog 'ns een keer een heel mooi setje stripboeken gekocht voor 5 piek die een week later 160 guilders opbrachten. ga toch nog maar ff struinen
jo, laters en ook een fijne dag nog. miauwquote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]Marktplaats-prinsje.
Succes, en pas op voor Suzuki Swifts.
Ik bedoelde trouwen prins, geen prinsje. Jij bent toch 2 meter 70? Dus die lange leren jas hangt net onder je navel?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo, laters en ook een fijne dag nog. miauw
1.90, en nog valt ie over de knie (qua lengte). ik doe 'm wel een keer aan tijdens een meet.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwen prins, geen prinsje. Jij bent toch 2 meter 70? Dus die lange leren jas hangt net onder je navel?
Gezellig!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
1.90, en nog valt ie over de knie (qua lengte). ik doe 'm wel een keer aan tijdens een meet.
[ afbeelding ]
en jij bent tof.....?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos, gisteren gezellig met Liesje en Remlof aan de zuip geweest.![]()
Begon ze erover dat je zo'n leuke vent was met goede verhalen!
Ik nog proberen e.e.a te relativeren, maar tevergeefs.![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos, gisteren gezellig met Liesje en Remlof aan de zuip geweest.![]()
Begon ze erover dat je zo'n leuke vent was met goede verhalen!
Ik nog proberen e.e.a te relativeren, maar tevergeefs.![]()
Wees maar niet bang dat je daar ooit zelf achter hoeft te komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij bent tof.....?![]()
[..]
nooit achter je gezocht![]()
Dat was wel een perfecte aanname.....quote:Op donderdag 30 april 2009 07:43 schreef Manu82 het volgende:
Neem aan dat er wel wat extra activiteiten zijn in jullie dorp
Nu ineens chez Liesje hè!!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wees maar niet bang dat je daar ooit zelf achter hoeft te komen.![]()
Coos daarentegen: nee man, tuurlijk heb ik je niet zwart geprobeerd te maken; at gaan we wel met het vlees doen op de BBQ chez Liesje.
Als het helemaal af is daar.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu ineens chez Liesje hè!!!!![]()
Je ben gewoon bang dat als het bij mij in de tuin is dat je eerst je handjes moet laten wapperen!![]()
Maar oké Lies ik kom wel en negeer die Gert gewoon.(wanneer is het?)
ja ja dat had ik inmiddels al door.....quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wees maar niet bang dat je daar ooit zelf achter hoeft te komen.![]()
"rustig hier" schrijft zequote:
En die komt hier dus net hijgend binnen dat ze het gras zojuist heeft gemaaid.quote:
echt? viezerd!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:16 schreef Copycat het volgende:
Ik ben altijd pro deo!
Italiaanse douche FTW!
zeker teruggekropen uit dat gat tussen de struiken dat naar de tuin van de buurman leidt..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En die komt hier dus net hijgend binnen dat ze het gras zojuist heeft gemaaid.
Whehehe, ik had de hik en karen de wonderdokter heeft het wederom opgelost!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |