Asociaal die Boswachterquote:Op 27-04-2009 22:02 schreef de_boswachter
Post eens pics van je tetten !!11
Ja vind ik ook helaas mag ie toch blijven ook gedraagt ie zich als een idiootquote:
Mwa, voorbeeld in de OP geeft perfect aan hoeveel niveau je moet hebben om KLB te modden.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De_boswachter mag ook wel optiefen
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:58 schreef Jordy-B het volgende:
Post nou maar gewoon pics van je tetten.
Ja, ik had het over jou. Tief op.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:56 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja vind ik ook helaas mag ie toch blijven ook gedraagt ie zich als een idioot
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:58 schreef Jordy-B het volgende:
Beter dan jou iig, ook al komt hij uit Limburg.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:59 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zeg vind je die Boswachter goed dan
Ik ben ook geen modquote:Op donderdag 30 april 2009 00:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter dan jou iig, ook al komt hij uit Limburg.
Als jij niet zo achterlijk had gedaan had hij die reactie niet gegeven. Wees blij dat hij de moeite doet om zich aan jouw niveau aan te passen.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:59 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zeg vind je die Boswachter goed dan
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij niet zo achterlijk had gedaan had hij die reactie niet gegeven. Wees blij dat hij de moeite doet om zich aan jouw niveau aan te passen.
Ach ga ergens anders lopen trollen idiootquote:
Dat dusquote:Op woensdag 29 april 2009 23:58 schreef Jordy-B het volgende:
Jij maakt een trolltopic aan, simpele ziel. Dat mag wel?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ach ga ergens anders lopen trollen idioot
Dit is geen troll topic ik laat alleen zien dat Boswachter niet mod kan worden wegens ontbreken van gedrag en respect naar andere mede usersquote:Op donderdag 30 april 2009 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij maakt een trolltopic aan, simpele ziel. Dat mag wel?
d_b hoeft geen mod te worden, dat is hij alquote:Op donderdag 30 april 2009 00:06 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dit is geen troll topic ik laat alleen zien dat Boswachter niet mod kan worden wegens ontbreken van gedrag en respect naar andere mede users
Ach meid toch, laten we hem direct met fakkels en hooivorken achterna hollen, dit kan zo niet langer!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:06 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dit is geen troll topic ik laat alleen zien dat Boswachter niet mod kan worden wegens ontbreken van gedrag en respect naar andere mede users
Daarom moet ie aftredenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
d_b hoeft geen mod te worden, dat is hij al
Ik ben geen meidquote:Op donderdag 30 april 2009 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach meid toch, laten we hem direct met fakkels en hooivorken achterna hollen, dit kan zo niet langer!
Dom wicht.
Nou ik heb jullie gewaarschuwd voor die ezel.als ie weer topic's onterecht sluit moet je niet zeggen Slappy heeft gelijkquote:
Geloof me, dat gaat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou ik heb jullie gewaarschuwd voor die ezel.als ie weer topic's onterecht sluit moet je niet zeggen Slappy heeft gelijk
Hij is dan ook geen admin, maar een moderator.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:43 schreef Roscovitch het volgende:
Wat heeft iedereen eigenlijk tegen BoWa eigenlijk, hij is een baas, een van de weinige admins die geen nerd is en ik mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |