Doet het niet elke keer stukquote:
Al je geld uit geven?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:41 schreef Slappy het volgende:
Wie heeft tips om niet de boete te kunnen betalen
Koop voor ¤5 een setje lichtjes op batterijen.quote:
Ik fietsde op de stoepquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef tong80 het volgende:
Ik liep met een lantaren over straat. Kreeg een boete omdat ik geen fiets bij me had
Ik had je ook een bekeuring gegeven.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef Slappy het volgende:
fietsde
Omg tongquote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef tong80 het volgende:
Ik liep met een lantaren over straat. Kreeg een boete omdat ik geen fiets bij me had
Ben jij politie danquote:Op woensdag 29 april 2009 23:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik had je ook een bekeuring gegeven.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef tong80 het volgende:
Oh je was een zogenaamde fietsende voetgangerquote:
Dude iedereen krijgt toch over het algemeen een boete die onterecht is?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:41 schreef Slappy het volgende:
Ik heb net een boete gekregen wegens fietsen zonder lichtEchter politie moet maar criminelen oppakken ipv goeie burgers
![]()
![]()
![]()
Wie heeft tips om niet de boete te kunnen betalen
Hoezo iedereen ze moeten mensen aanpakken die te hard rijden tegenover mij is net Zandvoortquote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dude iedereen krijgt toch over het algemeen een boete die onterecht is?
Dat weet je toch wel?????
Ik had ze laat door.Meestal neem ik sluiproutequote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Dropdown het volgende:
Gewoon zeggen dat je niet aan het fietsen was.
quote:
Jou konden ze wel bijhouden HAHAHAquote:Op woensdag 29 april 2009 23:48 schreef Slappy het volgende:
[..]
Hoezo iedereen ze moeten mensen aanpakken die te hard rijden tegenover mij is net ZandvoortDie denken dat het Mario kart hier is.Maar die zie ik nog elke dag rond racen hier
Ik had ze niet doorquote:Op woensdag 29 april 2009 23:51 schreef Rasher het volgende:
[..]
Jou konden ze wel bijhouden HAHAHA
Life's a bitch.
Niks terecht.Daarom fiets ik binnendoor en alleen op fietspaden en over stoepquote:Op woensdag 29 april 2009 23:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Overigens volkomen terechte boete natuurlijk. Fietsen zonder licht zijn echt verrekt lastig te zien vaak.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:48 schreef Slappy het volgende:
[..]
Hoezo iedereen ze moeten mensen aanpakken die te hard rijden tegenover mij is net ZandvoortDie denken dat het Mario kart hier is.Maar die zie ik nog elke dag rond racen hier
Hoppa! Nog een boete erbij wegens fietsen op de stoep!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef Slappy het volgende:
Ik fietse op de stoep door dure woonwijk ik zie daar nooit politie.Ze vervelde zich weer
En je fietst zeker ook op de snelweg als er geen auto's rijden.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:57 schreef Slappy het volgende:
Hoezo mag dat niet???ik fiets alleen erop als er geen mensen op lopen
Die rijden er altijd he,mensen zijn luiquote:Op woensdag 29 april 2009 23:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
En je fietst zeker ook op de snelweg als er geen auto's rijden.
Vandaag gaan ze lekker feest vieren en savonds als iedereen dronken is op bon slingeren zodat ze mooi budget hebben voor het uitje samen met hun mede maffia vrienden van Belasting dienstquote:Op donderdag 30 april 2009 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vervellende politie. Ja dat is stront
Schaterquote:Op woensdag 29 april 2009 23:51 schreef Rasher het volgende:
[..]
Jou konden ze wel bijhouden HAHAHA
Life's a bitch.
Surveillance-Fietsquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:27 schreef Rasher het volgende:
Serieuze faalactie.
Nee, ik weet het ook niet.
|