Ik ga ook naar graspopquote:Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef Pakspul het volgende:
pinkpop, dan kun je nog beter doodgaan aan de varkensgriep
Kun je niet gewoon je geld in de fik steken en er dan van genieten, denk dat je er meer lol uithaald.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:54 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je geld in de fik steken en er dan van genieten, denk dat je er meer lol uithaald.
nuevo influenzaquote:
Tijdens het NOS nieuws had die meid zelfs een mondkapje om haar microfoon gedaanquote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk een varken op rtl4!!!! Nu heb ik griep!!!
quote:
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Swine_flu#2009_swine_flu_outbreakquote:The new strain of swine influenza A (H1N1)
Mexicaanse griep is een term voor mongolen die denken dat je varkensgriep krijgt door varkensvlees te eten.quote:
Dance/trance noem maar opquote:
Klacht: Bangmakerij. Zelfde als met de crisis. Als er nooit niks over gezegd was, was het een stuk minder erg.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:10 schreef Kleintje19 het volgende:
Nieuwe Klacht: mensen die hysterisch worden bij het woord "griep"
Dat meen je niet...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Tijdens het NOS nieuws had die meid zelfs een mondkapje om haar microfoon gedaan
ah ja joh, er zijn er niet eens 100 overleden maar schijnbaar maar 7, maar alsnog er zijn 22 miljoen inwoners, wat zijn er 100 daarvan? juist een scheet. ik wacht nog steeds op de vogelgriep, maar die kwam ook nooit.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:23 schreef Rasher het volgende:
[..]
Klacht: Bangmakerij. Zelfde als met de crisis. Als er nooit niks over gezegd was, was het een stuk minder erg.
Idd.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ah ja joh, er zijn er niet eens 100 overleden maar schijnbaar maar 7, maar alsnog er zijn 22 miljoen inwoners, wat zijn er 100 daarvan? juist een scheet. ik wacht nog steeds op de vogelgriep, maar die kwam ook nooit.
EINZ!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk een varken op rtl4!!!! Nu heb ik griep!!!
7 gevallen waarvan in een lab voor 100% bevestigd is dat het deze nieuwe vorm van griep was. Dat zegt dus helemaal nog niks over de rest. Het is echt verbazingwekkend hoe naïef velen van jullie zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ah ja joh, er zijn er niet eens 100 overleden maar schijnbaar maar 7, maar alsnog er zijn 22 miljoen inwoners, wat zijn er 100 daarvan? juist een scheet. ik wacht nog steeds op de vogelgriep, maar die kwam ook nooit.
Nou met al die domme lui die met het vliegtuig heen en weer gaan kun je erop gaan zitten wachten hoor!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:52 schreef Rasher het volgende:
[..]
Dat er hier nog niks aan de hand is. Onruststokerij.
Je reageert altijd zo mooi wild. Heerlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou met al die domme lui die met het vliegtuig heen en weer gaan kun je erop gaan zitten wachten hoor!
In frankrijk is het al en in duitsland en in engeland!
EN NU?
Zeuren over Pink pop? Duh...denk eens na aub?
Pink pop weet je hoeveel mensen elkaar daar wel niet kunnen besmetten?
Morgen idem Koninginnedag duizenden mensen op de been hutje mutje naast elkaar...kuch proest en jij maar denken dat ze hooikoorts hebben.
Tjah het kan en kan ook wel niet, misschien waren ze wel familie van die ene Duitser, of van die Fransoos, of de Engelse? Alles kan en het is in No time hier want Schiphol doet geen kloten en de regering ook niet...
Zonder Wilden en overdrijven is er geen fok!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je reageert altijd zo mooi wild. Heerlijk.
Ok, je hebt gelijk. Tijd voor paniek. RENNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou met al die domme lui die met het vliegtuig heen en weer gaan kun je erop gaan zitten wachten hoor!
EN NU?
Morgen idem Koninginnedag duizenden mensen op de been hutje mutje naast elkaar...kuch proest en jij maar denken dat ze hooikoorts hebben.
Tjah het kan en kan ook wel niet, misschien waren ze wel familie van die ene Duitser, of van die Fransoos, of de Engelse? Alles kan en het is in No time hier want Schiphol doet geen kloten en de regering ook niet...
Ik vind het wel schattig.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je reageert altijd zo mooi wild. Heerlijk.
ik zou zeggen:quote:Op woensdag 29 april 2009 23:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
EN NU?
....wat is er niet meer kut in dit land?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef Seam het volgende:
Pinkpop is kut dit jaar
AJAXquote:Op donderdag 30 april 2009 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
....wat is er niet meer kut in dit land?
Bah![]()
![]()
Nah zie ik niet gebeuren. Die resident evil shitquote:Op woensdag 29 april 2009 23:01 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met die griep. Of het nou allemaal wat overdreven is of dat het gewoon facking shocking wordt wat we allemaal gaan beleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |