spraakwatervalquote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb nu al heel veel woorden gepost vandaag dus ga ik weer smileys posten
Helaas lult Renate weer de gezelligheid er uit met dr persoonlijke stoornissenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef Juud79 het volgende:
De Poll is gesloten en de drank is onderweg.
negatieve stem is 2 creditsquote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet duidelijk waarvoor ze wel en niet nodig zijn. Vanmiddag raakte ik er 4 kwijt door de boterstemming en door twee mensen in de top 3 omlaag te halen.
Zonder drank vond ik het al leuk. Maar nu even doorzetten met de drank. Remmen gaan los en het innerlijke komt, gewild en vooral ongewild naar buiten.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
nou..ik ook..heel erg kut![]()
dus het kan alleen maar nog wat worden, als er drank inzit.
ik gok binnen 5 minutenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:11 schreef Pl0x het volgende:
Waar blijft drank?
Ze rookt het filter ook op zo te zienquote:
Oh okee... ik zal er eens op letten.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het stemmen op mensen (de positieve / negatieve) kosten altijd credits. De poll op de hoofdpagina lijkt geen credits te kosten, de rest wel.
Maar dit weet ik niet zeker.
Ik stem uit protest niet op deze poll.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef NrTH het volgende:
Wat moeten de overlevers morgen doen?
koekhappen
spijker poepen
zakdoekje leggen
kut keuzes
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
Raar
[..]
Raarr op MIJN site staat 88-12. hoe kan dat nou?
hey ik ook opeens, dat kost dus wel stemmen inmiddels!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben trouwens ook 2 credits kwijtgeraakt aan poll-stemmingen.
DISCUSSING YOUR PROBLEMS IS SERIOUS BUSINESS!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef Arn0 het volgende:
Uitleg van Renate is best slaapverwekkendWaar blijft die drank?
Dementor is op de fiets naar de avondslijterquote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef Juud79 het volgende:
De Poll is gesloten en de drank is onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |