ja alle polls zijn tegenwoordig betaald.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben trouwens ook 2 credits kwijtgeraakt aan poll-stemmingen.
Dat klopt nog steeds en tsja blijven checken.. hé?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ben je dom? dacht trouwens dat jij het 3x niks vond allemaal
nou..ik ook..heel erg kutquote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh maar zelfs dan doe ik er niet aan mee Ik vind ze allemaal kut
Jij heb er 4, en 1 cijferquote:Op woensdag 29 april 2009 22:07 schreef Pl0x het volgende:
ik heb zelfs 6 woorden!
Het zit diep.quote:
quote:
Het is mij nog steeds niet duidelijk waarvoor ze wel en niet nodig zijn. Vanmiddag raakte ik er 4 kwijt door de boterstemming en door twee mensen in de top 3 omlaag te halen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben trouwens ook 2 credits kwijtgeraakt aan poll-stemmingen.
Nope deze weer niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:07 schreef Espabilado het volgende:
Op algemene zoals de drankpoll? ik heb 0 credits en gestemd
Neequote:Op woensdag 29 april 2009 22:08 schreef pimmmetje het volgende:
ja alle polls zijn tegenwoordig betaald.
Nee, in die regels zit het hem ook niet. Je kunt ze nog minder te eten geven, maar dan slaat de lethargie helemaal toe.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
strakkere regels naleven! En niet vanaf wijken (kijk naar bed en water)
jaaaaaaaaaaah ik heb goede ideetjesquote:
Het stemmen op mensen (de positieve / negatieve) kosten altijd credits. De poll op de hoofdpagina lijkt geen credits te kosten, de rest wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet duidelijk waarvoor ze wel en niet nodig zijn. Vanmiddag raakte ik er 4 kwijt door de boterstemming en door twee mensen in de top 3 omlaag te halen.
Heb je ze geteld?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb nu al heel veel woorden gepost vandaag dus ga ik weer smileys posten
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet duidelijk waarvoor ze wel en niet nodig zijn. Vanmiddag raakte ik er 4 kwijt door de boterstemming en door twee mensen in de top 3 omlaag te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |