abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68512531
Marokkaantjes gooien stenen naar NL-meisjes

GOUDA - Een groepje Marokkaanse rotjochies heeft twee Goudse zusjes, van 16 en 18, bekogeld met straatstenen. De jongens zijn opgepakt, verhoord en weer op vrije voeten gesteld.

De zusjes reden op de fiets langs de vijf jongens (in de leeftijd van 13 tot 15 jaar) toen ze werden uitgescholden voor kankerhoer. Daar bleef het echter niet bij, meldt het AD.
De jongens zetten de achtervolging in en reden de zusjes klem bij een wegopbreking op de Columbuslaan in Gouda. De geëmotioneerde moeder van de meisjes vertelt aan de krant hoe de jongens vervolgens een paar straatstenen oppakten, waarmee ze op de hoofden van de meisjes mikten.
Op dat moment viel de oudste van de twee zusjes van haar fiets, waarop de jochies de fiets oppakten en op het meisje neer gooiden.
De jongens zijn opgepakt, verhoord en vervolgens vrijgelaten. De politie heeft de verklaring van de meisjes opgenomen en is een onderzoek gestart in de wijk, laat woordvoerder Chris van Egmond weten.

Bron: Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)meisjes__.html?p=1,1

Wat een zielige mensen werken er daar bij de Telegraaf.. Het woord rotjochies gebruiken waarschijnlijk kon die schrijver zijn emoties niet bedwingen, en verder meteen zeggen dat het over Marokkanen gaat, terwijl die gasten waarschijnlijk allemaal een Nederlands paspoort hebben, en dan ook nog het bericht op Telegraaf.nl helemaal bovenaan zetten, boven al die tientallen hele onbelangrijke berichten over de varkensgriep..

KLACHT1: Telegraaf
KLACHT2: Marokkanen

pi_68512819
Goede objectieve berichtgeving weer van de krant waar je altijd hoofdpijn van krijgt
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 29 april 2009 @ 21:47:44 #3
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_68512993
Dat je die berichten van de telegraaf leest Mensen die die troep lezen houden de telegraaf in leven
  Donald Duck held woensdag 29 april 2009 @ 21:50:37 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68513080
Ik zie het probleem niet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68513165
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:33 schreef kleefje het volgende:

GOUDA - Een groepje Marokkaanse vrijwilligers heeft twee Goudse zusjes, van 16 en 18, bekogeld met rode rozen. De jongens zijn na afwijzing teleurgesteld en weer op zoek naar nieuwe meisjes.

De zusjes reden op de fiets langs de vijf jongens (in de leeftijd van 13 tot 15 jaar) toen ze werden gevraagd naar een bijdrage voor het Jantje Beton fonds. Daar bleef het echter niet bij, meldt het AD.
De jongens zetten de achtervolging in en reden de zusjes klem bij een wegopbreking op de Columbuslaan in Gouda, hier werd ook nog een bijdrage gevraagd voor het wereld natuur fonds. De geëmotioneerde moeder van de meisjes vertelt aan de krant hoe de jongens vervolgens een paar rode rozen oppakten, waarmee ze de meisjes bedankten voor hun gift.
Op dat moment viel de oudste van de twee zusjes van haar fiets, waarop de vrijwilligers de fiets oppakten en het meisje toesnelden voor medische hulp.
De jongens zijn verhoord en vervolgens hebben zij een lintje gekregen voor hun heldendaad. De politie heeft de verklaring van de meisjes opgenomen en is een onderzoek gestart in de wijk om te kijken of er nog meer van dit soort marokkaanse prachtjongeren zijn aldus woordvoerder Agmed Abersjidan.

Raar de versie die in het Marokkaans dagblad staat is heel anders Probeer jij marokkanen zwart te maken??
<>
pi_68513960
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef Swindler het volgende:

[..]

Raar de versie die in het Marokkaans dagblad staat is heel anders Probeer jij marokkanen zwart te maken??
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68513984
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie het probleem niet
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 29 april 2009 @ 22:19:27 #8
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_68513992

pi_68514075
Ze bekogelen mensen met stenen. Rotjochies is een understatement. Ze mogen er van mij neerzetten: Asociaal tuig zonder enige vorm van opvoeding bekogelen..etc.
pi_68514156
AD/RD ftw
pi_68514159
en hoe weten ze dat het Marokkanen zijn? Kun je dat van de buitenkant zien of zo?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_68514199
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef Rasher het volgende:
Ze bekogelen mensen met stenen. Rotjochies is een understatement. Ze mogen er van mij neerzetten: Asociaal tuig zonder enige vorm van opvoeding bekogelen..etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')