SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door easyphp op 29-04-2009 21:23:51 ]
Wtf is er mis met Griekenquote:
pssssss er is een leven buiten FOK!, je kan ook iets anders doen dan achter je pc zitten!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
We kunnen toch zien wie een topic heeft geopend.
Sukkel.
Fixed.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef easyphp het volgende:
[..]
pssssss er is een leven buiten FOK!, je kan ook iets anders doen dan achter je pc iMac zitten!
Zegt iemand met de naam easyphpquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef easyphp het volgende:
[..]
pssssss er is een leven buiten FOK!, je kan ook iets anders doen dan achter je pc zitten!
Echte bazen Fok!ken op hun iPhone!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef easyphp het volgende:
[..]
pssssss er is een leven buiten FOK!, je kan ook iets anders doen dan achter je pc zitten!
Een mac is ook een pcquote:
Dan ben ik dat als ik op bed lig.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:26 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Echte bazen Fok!ken op hun iPhone!
12 !!11!!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:26 schreef Inverted_World het volgende:
HEE JIJ BENT DAT JONGENTJE VAN 15!!!!11
Om daarna in slaap te vallen tijdens een 'hete' discussie?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben ik dat als ik op bed lig.
Dan is het heerlijk om wat topics en discussies te lezen in de wat serieuze subforums.
FOK!ken heerlijk vinden,quote:Op woensdag 29 april 2009 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben ik dat als ik op bed lig.
Dan is het heerlijk om wat topics en discussies te lezen in de wat serieuze subforums.
WAT EEN HUMORquote:Op woensdag 29 april 2009 21:28 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Om daarna in slaap te vallen tijdens een 'hete' discussie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |