SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aankondiging is wel echt!
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Ik snap het gewoon niet, wat is er origineler dan een PM sturen om een klacht te weten te willen komen? Daarnaast zijn er zat mensen hier die klagen over dingen die al 10.0000x besproken zijn.quote:
Je maakt kuttopics en ik snap dit nietquote:Op woensdag 29 april 2009 21:04 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet, wat is er origineler dan een PM sturen om een klacht te weten te willen komen? Daarnaast zijn er zat mensen hier die klagen over dingen die al 10.0000x besproken zijn.
Ik zie de meerwaarde daar niet zo van..![]()
Vandaar dat ik deze klacht van mezelf wel gegrond vind.
Altijd beter als de jouwequote:Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je maakt kuttopics en ik snap dit niet
Ik ben een betekenisloze kut-user, dus blijf uit mijn post historyquote:
Lees even een paar reacties boven voor verder uitleg.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:06 schreef TNA het volgende:
Wat is dit nou weer voor kuttopic? Slotje zeer gewenst, ban voor TS ook.
Het is gefrituurde aardappelquote:Op woensdag 29 april 2009 21:07 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Lees even een paar reacties boven voor verder uitleg.
Ik hou van Fok!![]()
Niet van de Users die 100x klagen over hetzelfde..
Het is Imca Marina.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef Scaurus het volgende:
Kankernoob
Jullie zijn allemaal kutnewbies.quote:
open er een topic over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |