Sowieso H&M.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Whehe ik besef me net pas dat ik beide shirts van mijn zus heb gehad geloof ik... Ze zijn zo toff
Voor de rest slaag ik er eigenlijks nooitquote:
Oh ik wel! Ik bestel ook altijd online en 99% ervan gaat terug, maar dan heb ik toch het gevoel dat ik iets heb gekocht, of iig heb geshopt.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor de rest slaag ik er eigenlijks nooit, schoenen komen sowieso meestal bij een één of ander achteraf alto/skate winkeltje vandaan
Ik ga over een uurtje ook slapen. Hoef gelukkig maar een ochtendquote:Op woensdag 29 april 2009 22:58 schreef Noortje. het volgende:
Maar goed jongens, ik moet morgen de hele dag werken dus ik ga slapen. Fijne koninginnedag
Mijn verlanglijstje is al heuuuuuuuuuuul lang.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn eigenlijks de enige leuke shirts die er op staan
Dan moet ik maar eens kijken wanneer er wat mensjes mee gaan shoppenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mijn verlanglijstje is al heuuuuuuuuuuul lang.
Maar in de echte winkel hebben ze veel meer hè?
Ik wil wel mee, als je in Arnhem gaat?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens kijken wanneer er wat mensjes mee gaan shoppen
Arnhem, 2 uur reizen om te shoppen, terwijl ik in 40 minuten in Utrecht ben? Dat word m niet denk ikquote:Op woensdag 29 april 2009 23:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, als je in Arnhem gaat?Ik moet nog een hoedje hebben die ik ooit had besteld maar aangezien de rest van de bestelling terug ging, had ik geen zin om voor dat hoedje 5 euro verzendkosten te betalen dus had ik die ook maar teruggestuurd met het idee 'die bestel ik dan wel mee met m'n volgende bestelling', was dat ding uitverkocht.
Maar in de winkel hebben ze hem nog wel denkkkkkk ik.
Eigenlijk wil ik morgen gaan, maar dan istie vast niet open tot 2100.
Utrechtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Arnhem, 2 uur reizen om te shoppen, terwijl ik in 40 minuten in Utrecht ben? Dat word m niet denk ik.. Anders wilde ik wel eens met je winkelen
..
Maandag ben ik no-life aan het gamenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
UtrechtUtrecht ligt op weg naar Rotterdam en Amsterdam
Kan je maandag?
Overigens denk ik niet dat je met mij wilt shoppen, ik ben heel erg. Wil altijd alles bekijken en alles met twintig verschillende dingen passen om te kijken of het leuk te combineren valt enzulks.Dan voel ik me altijd zo lastig.
Aan het GAMEN? Wtf?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maandag ben ik no-life aan het gamen.. Heb pas volgende week vrijdag weer tijd
Ja, lanparty met vriendenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Aan het GAMEN? Wtf?
Ja da's naar, dan heb ik geen vakantie meer en dus ook geen tijd.
Wat?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wacht eem ho stup wut wait...
Sjoegerd. ZEg dat nog eens?
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, lanparty met vrienden.. Heb aankomende vrijdag ook wel tijd geloof ik
.. Alleen ik weet niet of je met mij wilt winkelen, kan nogal kribbig zijn enzo.. En ik ben nogal stil
Het lijkt mij erg leuk om samen de stad in te gaan! beetje shoppen, rondkijken wat drinken
![]()
ah lanparty, dacht dat je gewoon thuis zou gaan gamenquote:
Fanta voor mijquote:
Thuis gamen doe ik niet aan eigenlijksquote:Op woensdag 29 april 2009 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah lanparty, dacht dat je gewoon thuis zou gaan gamen
Dat ziet er srsly toch iets beter uit?quote:
Truequote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ziet er srsly toch iets beter uit?
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wacht eem ho stup wut wait...
Sjoegerd. ZEg dat nog eens?
Whehe dat doen gozertjes bij mij uit de klas ook altijd, dat lijkt me zo saai.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, lanparty met vrienden.. Heb aankomende vrijdag ook wel tijd geloof ik
.. Alleen ik weet niet of je met mij wilt winkelen, kan nogal kribbig zijn enzo.. En ik ben nogal stil
Met mijn sprankelende persoonlijkheid komt alles goed.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
True.. Maar je moet iemand wel voorbereiden op mogelijke negativiteit
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |