En ik dacht dus dat je gewoon 'wow' zei als in: wat gaaf! en dat je tussen gisteravond en nu even was bevallenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Je moest even bevallen? Wanneer!!(ik kom niet in dat wespennest genaamd OUD
)
3 januari van babymevrouwtje Elin.. tijdens de weeen heb ik nog zitten wowenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Je moest even bevallen? Wanneer!!(ik kom niet in dat wespennest genaamd OUD
)
Dat leidt dan lekker even af, ik denk dat ik dat ook zou doenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:45 schreef Dakota het volgende:
3 januari van babymevrouwtje Elin.. tijdens de weeen heb ik nog zitten wowen
nah na een tijdje ben ik gaan posten in OUD, zo'n live verslagje is altijd lolligquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat leidt dan lekker even af, ik denk dat ik dat ook zou doen
En dan midden in Naxx: uh guys, got to go, sorry, baby is coming! (goeie reden)
ik zit nu nog bij een guild van crapforum maar ik zal t overwegenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:51 schreef Isabeau het volgende:
En nog Horde ook![]()
Mocht je ooit bij een supertof guild willen (waar ook allemaal fokkers zitten, waaronder 2 andere vrouwen van fok) dan ben je van harte welkom op Burning Legion whehehe.
En ik heb even gisteren in de armory bij de mainchar van Seborik gekeken en die heeft echt geen leven meer naast WoW(zit ook in zo'n raidguild waar een militair regime heerst... en in de armory is precies te zien hoe ongelofelijk veel raids hij a l wel niet gedaan heeft)
Wow zit echt vòl drakenquote:
6 mannetjes, 4 vrouwtjes. Maar wel eerst een storm mannetjes en daarna een storm vrouwtjesquote:Op maandag 4 mei 2009 17:39 schreef Dakota het volgende:
zijn bij jullie de vrouwen ook in de meerderheid..ik heb er echt belachelijk veel
aha! you cheeky monkey!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:32 schreef freecell het volgende:
Zeg Wow-ers ga lekker in D&D kletsen
En Isa: ik zei toch dat Koot hip was?
Gewoon proberen, maar ik zou het proberen als je nog ruimte hebt voor een eiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 04:28 schreef Isabeau het volgende:
En nòg een eitje!
[ link | afbeelding ]
Leuk leuk, weer nieuwe eitjes om voor te zorgen
Als je eitjes hebt, kan je dan ook nog met je draken breeden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |