abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68662543
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moest even bevallen? Wanneer!! (ik kom niet in dat wespennest genaamd OUD )
En ik dacht dus dat je gewoon 'wow' zei als in: wat gaaf! en dat je tussen gisteravond en nu even was bevallen maar je hebt natuurlijk al een baby. Alhoewel het niet vreemd schijnt te zijn om meerdere kinderen te krijgen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 mei 2009 @ 17:45:56 #252
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68662553
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moest even bevallen? Wanneer!! (ik kom niet in dat wespennest genaamd OUD )
3 januari van babymevrouwtje Elin.. tijdens de weeen heb ik nog zitten wowen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68662593
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:45 schreef Dakota het volgende:
3 januari van babymevrouwtje Elin.. tijdens de weeen heb ik nog zitten wowen
Dat leidt dan lekker even af, ik denk dat ik dat ook zou doen
En dan midden in Naxx: uh guys, got to go, sorry, baby is coming! (goeie reden )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 mei 2009 @ 17:48:59 #254
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68662638
oja ik heb wat verschilende chars

juniper, Euny,Nymphaea en nog 1 waarvan ik de naam kwijt ben (zo'n lelleke trol)
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 4 mei 2009 @ 17:50:00 #255
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68662669
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat leidt dan lekker even af, ik denk dat ik dat ook zou doen
En dan midden in Naxx: uh guys, got to go, sorry, baby is coming! (goeie reden )
nah na een tijdje ben ik gaan posten in OUD, zo'n live verslagje is altijd lollig
wanna rub mah puppeh?!
pi_68662706
En nog Horde ook

Mocht je ooit bij een supertof guild willen (waar ook allemaal fokkers zitten, waaronder 2 andere vrouwen van fok) dan ben je van harte welkom op Burning Legion whehehe.

En ik heb even gisteren in de armory bij de mainchar van Seborik gekeken en die heeft echt geen leven meer naast WoW (zit ook in zo'n raidguild waar een militair regime heerst... en in de armory is precies te zien hoe ongelofelijk veel raids hij a l wel niet gedaan heeft)
  maandag 4 mei 2009 @ 17:54:54 #257
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68662786
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:51 schreef Isabeau het volgende:
En nog Horde ook

Mocht je ooit bij een supertof guild willen (waar ook allemaal fokkers zitten, waaronder 2 andere vrouwen van fok) dan ben je van harte welkom op Burning Legion whehehe.

En ik heb even gisteren in de armory bij de mainchar van Seborik gekeken en die heeft echt geen leven meer naast WoW (zit ook in zo'n raidguild waar een militair regime heerst... en in de armory is precies te zien hoe ongelofelijk veel raids hij a l wel niet gedaan heeft)
ik zit nu nog bij een guild van crapforum maar ik zal t overwegen ik zat toen trouwens ook 24/7 te wowen hoor

en mn vriend maar koken
wanna rub mah puppeh?!
pi_68662820
Draakjes, dames, draakjes! Niet WoW.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68662863
Wat lief van hem hehe. Mocht je nog gaan spelen dan wil ik je wel resurecten was ik vergeten bij mijn neefje (iemand uitnodigen die 2 maanden niet heeft gespeeld levert een maand gratis spelen op )

En in juli hebben we een guildbarbecue in Zoetermeer
pi_68662876
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:56 schreef innepin het volgende:
Draakjes, dames, draakjes! Niet WoW.
Wow zit echt vòl draken Maar ik zal er over ophouden
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 mei 2009 @ 18:14:35 #261
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68663259
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:39 schreef Dakota het volgende:
zijn bij jullie de vrouwen ook in de meerderheid..ik heb er echt belachelijk veel
6 mannetjes, 4 vrouwtjes. Maar wel eerst een storm mannetjes en daarna een storm vrouwtjes
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_68663757
Zeg Wow-ers ga lekker in D&D kletsen

En Isa: ik zei toch dat Koot hip was?
  maandag 4 mei 2009 @ 18:49:48 #263
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68664267
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:32 schreef freecell het volgende:
Zeg Wow-ers ga lekker in D&D kletsen

En Isa: ik zei toch dat Koot hip was?
aha! you cheeky monkey!
Ik vond t al raar dat iemand me tof vond, normaal word ik altijd gepest zit jij me een beetje te pimpen.

aniwai anyroad anyhoe

mag ik hier ook even spammen dat men op me moet stemmen?
straks stemt iedereen op motorbloempje terwijl zij wel kan zingen en ik niet. dus het zou niet eerlijk zijn als ze wint natuurlijk, talent is zooooooo'n zooooooooo'n ontzettend slechte gadget.
en ik imiteer alleen een emo-chipmunk

Stem nu op je favoriete FOK!Idol! Nog drie dagen!

mn laatste offtopic , eg!
wanna rub mah puppeh?!
pi_68680652
Ik heb twee nieuwe eitjes uit de grot gehaald:

en

Groene draken Ik ben benieuwd!
pi_68680698
En nòg een eitje!

Leuk leuk, weer nieuwe eitjes om voor te zorgen

Als je eitjes hebt, kan je dan ook nog met je draken breeden?
pi_68680702
En een vierde eitje haha, ik dacht dat ik er maar 2 kon pakken en nu heb ik er al 4:
  dinsdag 5 mei 2009 @ 07:52:07 #267
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68681138
*klikkerdeklik*
pi_68681835
* innepin klikt alles aan vanaf werk

Hier verder geen veranderingen voor m'n eitjes en hatchlings. Even in de daycare stoppen dus
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68682564
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 04:28 schreef Isabeau het volgende:
En nòg een eitje!
[ link | afbeelding ]

Leuk leuk, weer nieuwe eitjes om voor te zorgen

Als je eitjes hebt, kan je dan ook nog met je draken breeden?
Gewoon proberen, maar ik zou het proberen als je nog ruimte hebt voor een ei
Ze kunnen maar eens per week
pi_68682798
Zo, ik heb twee adults, en nog weer een hatchling..

Zo eens kijken of ik nu wel eitjes kan pakken..

You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_68683003
Moet kunnen Teigan
pi_68683289

en dat is dan deze...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 10:16:09 #273
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68683396
Je kunt er nog een ei of nog een hatchling bijzoeken teigan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_68683521
Ja, ik was ook nog op zoek, maar er kwam niets langs..

Nu wel weer..

pi_68684137
Ik moet een nieuw plaatje van TARA, bij deze dan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')