JA GRAAG!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zou het liefst de Bunker binnenlopen en Renate mee naar buiten nemen.
Ik voel gewoon aan alles dat ze zich doodongelukkig voelt.
die is inderdaad niet echt gelukkig...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zou het liefst de Bunker binnenlopen en Renate mee naar buiten nemen.
Ik voel gewoon aan alles dat ze zich doodongelukkig voelt.
huh? ze hebben toch stromend water in de bunker? Geef ze een blok zeep en laat ze het lekker zelf doen.quote:
750cl gedeeld door 8 is niet veel hoor. Nog een fles dan maar. Hebben ze wel verdiend, vind ik.quote:
Stond op het kaartje wat er bij de fles zat.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:57 schreef Kinga het volgende:
Hoe weet Amber de opties van de poll nou weer1
Stond in de brief bij de drankquote:Op woensdag 29 april 2009 20:57 schreef Kinga het volgende:
Hoe weet Amber de opties van de poll nou weer1
Verdiend niet maar ik wil ze bezopen zienquote:Op woensdag 29 april 2009 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
750cl gedeeld door 8 is niet veel hoor. Nog een fles dan maar. Hebben ze wel verdiend, vind ik.
Dankzij de fokkersquote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef blomst het volgende:
Nou, dat hadden ze wel nodig, al twee dagen in de Bunker, een opdracht verkloot, maar de sanctie van geen stromend water ging niet door.
Ja echte Bikkels. Hier waren ze aan toe.
Dat is wel mijn achterliggende gedachtequote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Verdiend niet maar ik wil ze bezopen zien
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:00 schreef D. het volgende:
Volgende duel
Wie als eerste een fles leeg heeft
Zei ze dat? Ik zie het verband niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:00 schreef Kinga het volgende:
Weer Amber
"Jij drinkt, terwijl je Christen bent'
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:01 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zei ze dat? Ik zie het verband niet?
Jezus luste 'm ook wel
Nope, er zijn waszakken. Om de 2 dagen wordt de was opgehaald.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
huh? ze hebben toch stromend water in de bunker? Geef ze een blok zeep en laat ze het lekker zelf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |