Jaja het is niet flawless nee maar het punt is duidelijk als je er niet een lek in gaat zoeken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:41 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Zo staat het er niet!
een chick/niet chick ratio van 1 op 10.. als die 10 slaat op mensen, dan zitten daar ook mannen bij. dus is 1 op de 10 mensen een chick/niet chick volgens jou.
Als je het nou gewoon simpel hield, zonder het voor jezelf moeilijk te maken, had je er 1 op de 10 vrouwen was lekker neergezet.
TS zei "meisjes" Rofloll!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hehe klopst. Wanneer zag je me dan? Ja ik was met 3 meisjes dus ik weet niet wie je bedoeld
Inderdaad, de taalverloedering doet steeds meer zijn intrede. Noem de dingen gewoon bij hun naam.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Geaccepteerd door het volk?
Geaccepteerd door het volk?!
Mij is anders godverdomme niks gevraagd!
Optiefen met die "straattaal", praat gewoon nederlands.
Inderdaad, al is Roffa beter.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die het woord Damsco niet kennen is ook al een klacht apart.
Mensen die anderen op hun taalfouten wijzen, maar zelf wel lekker "zowiezo" schrijven in plaats van "sowieso".quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Inderdaad, de taalverloedering doet steeds meer zijn intrede. Noem de dingen gewoon bij hun naam.
Het is helemaal niet geaccepteerd door het volk, gelukkig niet.
Zowiezo, mensen die engels en nederlands door elkaar heen gebruiken.Triest volk
Ja dat klopt wel. Maar in Nimma (quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef Koskesh het volgende:
[..]
TS zei "meisjes" Rofloll!![]()
![]()
maar ontopic: Kom naar Nimma (Ja NEC-Nijmegen user, voel je je geïrriteerd? Ik zei Nimma). Hier is de verhouding kuiken : niet kuiken, 1:2
Wat ik merk is dat de meeste studentensteden of levendige steden veel mooie vrouwen bevatten, bv door het hoge gehalte aan mooie studenten, of hoe jij het zou zeggen, lekkere smaatjes chickas studentbitches jeweets.
Mensen die geen Engels kunnen en daar niet mee kunnen omgaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Inderdaad, de taalverloedering doet steeds meer zijn intrede. Noem de dingen gewoon bij hun naam.
Het is helemaal niet geaccepteerd door het volk, gelukkig niet.
Zowiezo, mensen die engels en nederlands door elkaar heen gebruiken.Triest volk
Ja ik moet zeggen dat er in het Noorden vaker een hele hoge uitschieter bij zit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, al is Roffa beter.![]()
Anyway, viel me ook op dat er zoveel leuks rondwandeld, al moet ik erbij zeggen dat in het noorden des lands de écht mooie chicks ook wel adembenemend mooi zijn en dat zie je in de randstad weer sporadisch.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:49 schreef devl1nsect het volgende:
Al die paar kerels die er staan, zijn de pooiers van de vele vrouwen die er rond lopen.
Ehm op koningedag vlakbij grote markt en je liep hand in hand met 1 blonde schoonheidquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hehe klopst. Wanneer zag je me dan? Ja ik was met 3 meisjes dus ik weet niet wie je bedoeld
friesland is voor druiperslurpers.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Al moet ik zeggen dat het leven mij in Friesland ook goed bevalt.
Oh ja haar ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ehm op koningedag vlakbij grote markt en je liep hand in hand met 1 blonde schoonheid?
psssst, daar hoor je niet trots op te zijn hoor. Je moet je kapot schamen als je een amsterdammer bent.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik als geboren en getogen Amsterdammer kots echt op dat infantiele "damsco" gelul....
AM-STER-DAM! en niets anders!
75% is lekker?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:32 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
In Utca (utrecht) is de chick/ niet chick verhouding 3 op 1
Hoax! Wat probeer je de rest wel niet wijs te maken!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:32 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
In Utca (utrecht) is de chick/ niet chick verhouding 3 op 1
Ik denk dat hij het andersom bedoelt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoax! Wat probeer je de rest wel niet wijs te maken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |