quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:01 schreef BluesRebel het volgende:
Er waren gewoon veel meisjes uit de rest van het land daar denk ik..
Als je met volk uitschot bedoelt heb je gelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maar het is nu wijd verspreid in Nederland en geaccepteerd door het volk.![]()
Doh dat gebruik van Grunna en Vinna is om een beetje te trollen. Maar voor de rest een intellectuele semi Hollander hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef maartena het volgende:
Damsco, Grunna, Chicka's
TS is Marokkaan-wannabe ofzo?
Dat komt gewoon omdat Groningen een studentenstad is en een hoog percentage lekkere studentes heeft. Tijdens de winter zitten ze er ook gewoon hoor!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
UPDATE: Ik was in Grunna vandaag. En daar was de ratio vandaag ook boven gemiddeld. Ik zie een verband met de zomer.
Ja ik studeer er ook gewoon, maar toen viel het nooit zo op.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat Groningen een studentenstad is en een hoog percentage lekkere studentes heeft. Tijdens de winter zitten ze er ook gewoon hoor!
Mischien verstoppen ze zich voor een Friesche Indoquote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik studeer er ook gewoon, maar toen viel het nooit zo op.
Of lijkt iedereen veel mooier met een tintje en een zonnebrilquote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien verstoppen ze zich voor een Friesche Indo
Gedraag je dan ook zo, in plaats van dit soort topics te openen....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Doh dat gebruik van Grunna en Vinna is om een beetje te trollen. Maar voor de rest een intellectuele semi Hollander hoor.
Ja soms wel heel goed.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
Mooie vrouwen zijn overal, je moet soms gewoon heel goed zoeken
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Je was 'ín Damsco'? En Damsco is toch die user die 100.000 euro had gewonnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |