quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Haha, ja! "Mijn oom is manager en is dag en nacht weg". Tegenwoordig ben je al manager als je bij de McDonalds leiding moet geven aan 10 zwakzinnigen. Ik weet niet, om 1 of andere reden is Take me out totaal niet interessant, maar ook weer wel.
Valt idd wel mee dan...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:31 schreef fespo het volgende:
als ik marktplaats bekijk vanaf de 5000 euro.
voertuigsoort : Personenauto
merk : Bmw
model : 3ER REIHE; 316I SEDAN
kleur : Grijs
brandstof : Benzine
aantal cilinders : 4
cilinderinhoud : 1895
massa ledig voertuig : 1260
max. massa voertuig : 1785
massa rijklaar : 0
laadvermogen : 0
dd eerste afgifte NL : 02-03-1999
dd eerste toelating : 02-03-1999
dd tenaamstelling : 30-10-2007
vervaldatum APK : 01-06-2009
Altijd stoer doen met hun teringlelijke auto's, als ze nou met een maybach kwamen ...quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef Silenus het volgende:
Hahahahaha! Hij denkt dat ie weg is gestemd omdat het zo'n casanova is.
Priceless..
Volgens mij was dat nummerbord van nog een paar jaar eerder. De mijne begint met ZH en die is van '99. Die pauperbak had een S...quote:
idd.quote:
Volgens mij is dit het enige datingprogramma zonder echte succesvolle datesquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het enige datingprogramma zonder echte succesvolle dates![]()
Maar ik heb zelf iemand ontmoet dankzij dit programma dus ik klaag niet
Ook Aurely & Dennis en Kelly & Tony hebben een succesvolle date gehad, ze hebben nog steeds verkering.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het enige datingprogramma zonder echte succesvolle dates![]()
Maar ik heb zelf iemand ontmoet dankzij dit programma dus ik klaag niet
Fijn om te horen. Wat leuk voor ze.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:36 schreef Kapara het volgende:
[..]
Ook Aurely & Dennis en Kelly & Tony hebben een succesvolle date gehad, ze hebben nog steeds verkering.
Aurelyquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:36 schreef Kapara het volgende:
[..]
Ook Aurely & Dennis en Kelly & Tony hebben een succesvolle date gehad, ze hebben nog steeds verkering.
Wat liefquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:36 schreef Kapara het volgende:
[..]
Altijd beter dan 1 Daniellequote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:16 schreef DamzkoO het volgende:
Wat een lol die laatste gozer, hij had de keuze uit 3 lelijkerds
negert dat zit wel goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |