Mijn vorige kater kreeg nierfalen na zijn castratie dus ik liet deze liever niet castreren. En een andere, ook erg laat gecastreerde kater, heeft dit nooit gehadquote:Op woensdag 29 april 2009 20:08 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die hun kater niet direct castreren en vervolgens gaan janken
Dat is ook niet allees pis, dat beest zit gewoon te cummen op je vloer.
Ik zou a-sexueel worden als ik met jou onder 1 dak moest wonenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:11 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Mijn vorige kater kreeg nierfalen na zijn castratie dus ik liet deze liever niet castreren. En een andere, ook erg laat gecastreerde kater, heeft dit nooit gehaddie kwam dan wel weer buiten
En waarom dan wel?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zou a-sexueel worden als ik met jou onder 1 dak moest wonen
Mhh, nou ja, toch maar naar buiten met dat kreng dan.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef shmoopy het volgende:
Als ie nu overal pist heb je pech, want als je een krolse kater die gaat pissen niet binnen een paar dagen laat castreren blijft ie dat ook na zijn castratie doen.
Zou ik echt niet doen!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Mhh, nou ja, toch maar naar buiten met dat kreng dan.
Ik heb nog een kattentuigje liggen die mijn zusje in een melige bui heeft gekochtquote:Op woensdag 29 april 2009 20:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zou ik echt niet doen!
Zeer grote kans dat ie wegloopt, z'n poezenpiemel achterna.
Ik heb mijn kat onlangs ook laten castreren, met 9 maanden ipv de aanbevolen 5 (!), ook omdat ik hoorde van blaasproblemen bij te vroege castratie, maar ik ben 'm toen ie krols was wel een week kwijt geweest.
Krolse katers kunnen wel 10 kilometer achter een vrouwtje aanlopen in deze tijden.
Gewoon vrijdag dierenarts bellen voor een afspraak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |