abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68508503
Ik heb sinds bijna een jaar een nieuwe kat. Nou maakte deze zich al eerder schuldig aan Autofellatio, is het nu veel erger geworden. De hormonen gieren door zijn lijf als anabolen door een guido. Keihard miauwen en zijn territorium afbakenen (in huis! ).
Kutte is dat die niet naar buiten kan omdat die dan voor een auto loopt of wordt mishandelt door marrokanen boeren niet zo aardige mensen. Nu zit die dus in de bijkeuken in afwachting van zijn castratie, maar hij miauwt de hele tijd en krabt tegen de deur dat die eruit wil.

Klacht: geile kater die de boel onderzeikt (wat die overigens raar genoeg niet in de bijkeuken doet)

[ Bericht 0% gewijzigd door SiemPie666 op 29-04-2009 19:41:52 ]
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
pi_68508664
Castratie....
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_68509185
Niemand tips?
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
pi_68509205
Ik las kater.. je weet wel. Wat je na 25 bier krijgt..
pi_68509441
pi_68509484
Mensen die hun kater niet direct castreren en vervolgens gaan janken

Dat is ook niet allees pis, dat beest zit gewoon te cummen op je vloer.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 29 april 2009 @ 20:09:50 #7
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_68509533
Ja had hem meteen na 7 maanden moeten laten castreren.. nu heb je kans dat hij blijft plassen in huis.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_68509596
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:08 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die hun kater niet direct castreren en vervolgens gaan janken

Dat is ook niet allees pis, dat beest zit gewoon te cummen op je vloer.
Mijn vorige kater kreeg nierfalen na zijn castratie dus ik liet deze liever niet castreren. En een andere, ook erg laat gecastreerde kater, heeft dit nooit gehad die kwam dan wel weer buiten
pi_68509652
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:11 schreef SiemPie666 het volgende:

[..]

Mijn vorige kater kreeg nierfalen na zijn castratie dus ik liet deze liever niet castreren. En een andere, ook erg laat gecastreerde kater, heeft dit nooit gehad die kwam dan wel weer buiten
Ik zou a-sexueel worden als ik met jou onder 1 dak moest wonen
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_68509737
Hoezo in afwachting van zijn catratie, hoe lang ga je daar nog mee wachten dan?
Als ie nu overal pist heb je pech, want als je een krolse kater die gaat pissen niet binnen een paar dagen laat castreren blijft ie dat ook na zijn castratie doen.

Oh, en niet alle gecastreerde katers hebben nierproblemen natuurlijk.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_68509830
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:13 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik zou a-sexueel worden als ik met jou onder 1 dak moest wonen
En waarom dan wel?
pi_68509930
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef shmoopy het volgende:
Als ie nu overal pist heb je pech, want als je een krolse kater die gaat pissen niet binnen een paar dagen laat castreren blijft ie dat ook na zijn castratie doen.
Mhh, nou ja, toch maar naar buiten met dat kreng dan.
pi_68510092
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef SiemPie666 het volgende:

[..]

Mhh, nou ja, toch maar naar buiten met dat kreng dan.
Zou ik echt niet doen!
Zeer grote kans dat ie wegloopt, z'n poezenpiemel achterna.

Ik heb mijn kat onlangs ook laten castreren, met 9 maanden ipv de aanbevolen 5 (!), ook omdat ik hoorde van blaasproblemen bij te vroege castratie, maar ik ben 'm toen ie krols was wel een week kwijt geweest.

Krolse katers kunnen wel 10 kilometer achter een vrouwtje aanlopen in deze tijden.
Gewoon vrijdag dierenarts bellen voor een afspraak.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_68510162
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:24 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Zou ik echt niet doen!
Zeer grote kans dat ie wegloopt, z'n poezenpiemel achterna.

Ik heb mijn kat onlangs ook laten castreren, met 9 maanden ipv de aanbevolen 5 (!), ook omdat ik hoorde van blaasproblemen bij te vroege castratie, maar ik ben 'm toen ie krols was wel een week kwijt geweest.

Krolse katers kunnen wel 10 kilometer achter een vrouwtje aanlopen in deze tijden.
Gewoon vrijdag dierenarts bellen voor een afspraak.
Ik heb nog een kattentuigje liggen die mijn zusje in een melige bui heeft gekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')