SPOILER: HEEL vies plaatje, niet kijken!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dream it, I live it.
Ik heb hem een duw gegeven, nu is die ermee opgehouden.quote:
shocking....quote:Op maandag 30 maart 2009 17:05 schreef SiemPie666 het volgende:
Gaat die kutkater hier op een meter van me een beetje aan z'n pik staan likken.En hij maakt er nog vieze smak/sop geluiden bij ook
![]()
optiefen!
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:07 schreef Meddo het volgende:Ik heb lekker toch gekeken heheheSPOILER: HEEL vies plaatje, niet kijken!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:07 schreef Meddo het volgende:
Waarom moest ik nu klikken?SPOILER: HEEL vies plaatje, niet kijken!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
Wie nietquote:Op maandag 30 maart 2009 17:08 schreef Yi-Long het volgende:
TS is gewoon jaloers dat hij dat zelf niet kan.
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:07 schreef Meddo het volgende:
Mocht je deze posten van Murp?SPOILER: HEEL vies plaatje, niet kijken!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Jij denkt dat ik een kat heb (3 lopen er zelfs rond hier) omdat ik ze niet lief vind?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Katten zijn lief en TS is een kneus. Opgelost.
Iemand met pedobear als UI kan moeilijk katten stom vindenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een kat heb (3 lopen er zelfs rond hier) omdat ik ze niet lief vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |