quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:57 schreef Onufriev het volgende:Is het misschien handig om hier een lijstje te maken, met noobs van verschillende levels?
Ik heb zelf wel een lijstje op m'n PC staan... Ze zijn niet allemaal even noob en succes is dus zeker niet gegarandeerd, maar mijn winstpercentages zijn wel gestegen in ieder geval. De users waar ik tegen vecht:
Level 1:- Maktter
- Puw18
- Get027
- Easykill16
- 654951753
Level 2:- Puw29
- Old
- 050
- Lalo (had ik eerst bij level 1, is intussen geleveld maar nog steeds noob)
Voor de bovenstaande twee levels is succes vrijwel gegarandeerd. Tot nu toe heeft elke nieuwe brute die ik heb aangemaakt de eerste 4 levels met een winstpercentage van 100% doorstaan.

(aangezien je nog t/m level 4 tegen de level 2 brutes kunt vechten)
Level 3:Ik hád een paar zwakke level 3's, maar die zijn ondertussen grotendeels doorgeleveld... Als iemand een mooi lijstje heeft van level 3's, hoor ik het dus graag.
Level 4:- Ismael-Urzaiz
- Monstabacke
- Genius01
Alledrie redelijk zwak, maar succes is niet helemaal gegarandeerd, vooral bij Genius01 niet.
Level 5:- Thaiger
- Felixlol
- Mekeiichi
Ook alledrie vrij zwak, maar ook hier weer geen gegarandeerd succes. Naarmate de levels hoger worden valt er ook weinig meer te garanderen natuurlijk.

Nou ja, ik heb nog meer levels, maar vind het zo wel weer even genoeg.

Eerst maar 'ns kijken of er nog meer mensen zijn die een duit in het zakje willen doen.