"Even levelen"quote:Op donderdag 30 april 2009 00:28 schreef Onufriev het volgende:
Sjonge jonge wat is die site traag, en ik word ook gek van die A brutal error has been encountered!
Even levelen kost je een uur
Op deze site...quote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef CasB het volgende:
Hoe zie je hoeveel XP je nog te gaan hebt voor het volgende level?
Mja, tussen twaalf en één uur 's nachts heeft het weinig zin om de mybrute site te bezoeken, is me al wel opgevallen... Na enen begint het pas rustiger te worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:28 schreef Onufriev het volgende:
Sjonge jonge wat is die site traag, en ik word ook gek van die A brutal error has been encountered!
Even levelen kost je een uur
quote:Op donderdag 30 april 2009 01:39 schreef electrocrash het volgende:
kk vette owned voor mijn poppetje freakykid
http://freakykid.mybrute.com/fight/110967929
Precies! Ik had als eerste wapen een Scourge, en kreeg daarna dat SM-zweepje en dat aardappelschilmesje.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:16 schreef J0ttem het volgende:
Weetje wat ik zo irritant vind? :c
Dat je in het begin een potentieel goeie brute krijgt met 1 krachtig wapen, maar bij het levelen allemaal flutwapens krijgt, waardoor de brute alleen maar slechter aan het worden is -.-
Daarom check ik nieuwe brutes altijd even via die BruteTools...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:16 schreef J0ttem het volgende:
Weetje wat ik zo irritant vind? :c
Dat je in het begin een potentieel goeie brute krijgt met 1 krachtig wapen, maar bij het levelen allemaal flutwapens krijgt, waardoor de brute alleen maar slechter aan het worden is -.-
Die zweep en dat mesje zijn niet zo slecht hoor. Met name de zweep is een erg fijn wapen, en dat mes is altijd goed om erbij te hebben, aangezien je daar heel vaak achter elkaar mee aan kunt vallen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Precies! Ik had als eerste wapen een Scourge, en kreeg daarna dat SM-zweepje en dat aardappelschilmesje.
klopt, maar ik vind het een wolfjequote:Op donderdag 30 april 2009 08:57 schreef WurM het volgende:
Schitterend OP... Alleen de 'wolf' wordt in het spel zelf een 'panther' genoemd geloof ik...
Anyway: We hebben ook een hyves
http://mybrutes.hyves.nl
Ook als je in die 3 kansen verliest, krijg je er XP bij...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef electrocrash het volgende:
Hoe kan je nouw je LVL omhoog krijgen als je al je 3 kansen hebt verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |