en op de mijnequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
zit ook allemaal op mijn simpele nokia.
burgerlijkheidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik was aan het fietsen met V.Zulk geweldig lekker weer en dan de luxe hebben van een lang weekend vrij.
Jaloers zijn op burgerlijkheidquote:
uhuh...ik zou zo graag met mijn vrouw gaan fietsen, allebei eenzelfde fiets, zelfde trainingspak aanquote:
Jij hebt echt een zielig wereldbeeld.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...ik zou zo graag met mijn vrouw gaan fietsen, allebei eenzelfde fiets, zelfde trainingspak aan
braafquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef Levitation het volgende:
V: "Zullen we een stukje gaan fietsen met dat lekkere weer?"
A: "Ja, leuk. Ik ben gek op fietsen."
A: "Onee, ik kan niet gaan, volgens ArTiC is dat namelijk burgerlijk."
V: "Oh, jammer, ik had er wel zin in. "
A: "Helaas, er zit niet anders op dan ons te pletter vervelen vandaag met dat mooie weer. Dat is iig niet burgerlijk. "
ben je ook wezen vissenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij hebt echt een zielig wereldbeeld.
quote:
laat je niet zo over de zeik jagen door me, ga anders een stukje fietsenquote:
quote:
quote:
Juupquote:
Bewijs.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef amaranta het volgende:
Niet alleen slecht gezongen. Onze hark beweegt beter.
Tja... Maar ze kan goed zingen, ziet er okee uit EN komt uit Eindhoven (schijnt).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef amaranta het volgende:
Niet alleen slecht gezongen. Onze hark beweegt beter.
Zondag 16.00 zie ik je bij mij in de tuin, dan ikke bewijs.quote:
Ze kan niet zingen, ze schreeuwt... en ze heeft een nosejob nodig en dat ze uit Eindhoven komt helpt nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja... Maar ze kan goed zingen, ziet er okee uit EN komt uit Eindhoven (schijnt).
Kortom, ik support der wel. Maar ik zie het liefste Rachel, Lisa en Roan in de finale.
het verkoopt denk ik welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:15 schreef bleiblei het volgende:
Whatever kan er wmb. ook uit.
Die kunnen niet zingen en draaien alleen op dat zogenaamde "leuke" imago.
Tietenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:20 schreef amaranta het volgende:
Zou zo gaaf zijn als nou die tiet eruit zou floepen.
Maak er maar een filmpje van zet het op internet, dan zal ik zienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zondag 16.00 zie ik je bij mij in de tuin, dan ikke bewijs.
neh, dan mis je het effectquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maak er maar een filmpje van zet het op internet, dan zal ik zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |