Wat je hebt gezien is na dat hij door het publiek heen is gereden.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef Juup© het volgende:
Die auto was al zwaar beschadigd voordat hij tot stilstand kwam. Ik denk dat er ergens een ongeluk is gebeurd en dat de auto onbedoeld is doorgereden en tegen dat betonnen ding tot stilstand kwam.
Als die auto zo zwaar beschadigd was doordat het publiek geraakt werd, dat moeten er vast meerdere doden zijn gezien de zware beschadiging van o.a. het dak.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat je hebt gezien is na dat hij door het publiek heen is gereden.
Ben er bang voor.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als die auto zo zwaar beschadigd was doordat het publiek geraakt werd, dat moeten er vast meerdere doden zijn gezien de zware beschadiging van o.a. het dak.
Ik zal de foto's niet posten, maar op GS staan een paar enge beeldenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als die auto zo zwaar beschadigd was doordat het publiek geraakt werd, dat moeten er vast meerdere doden zijn gezien de zware beschadiging van o.a. het dak.
Foto's zijn al tig x geplaatst hier op FOK! in het nws topic over dat ongeluk.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zal de foto's niet posten, maar op GS staan een paar enge beelden. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hier geen 'opzet' in het spel is.
Aah oke, wist ik nietquote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Foto's zijn al tig x geplaatst hier op FOK! in het nws topic over dat ongeluk.
Toch iets positiefs vandaagquote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Inu het volgende:
Jak in Apeldoorn...
Maar ik heb wel heel veel Blue Band servies gekocht
Niet zo gek. Zie jij maar eens ruim 100.000 mensen de stad uit te krijgen nadat alles stop gezet wordt.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef febster het volgende:
Moeilijk te zeggen, ongeveer net zo druk.
Raar dat alles zo doorgaat in Eindhoven trouwens
Wel gek. Ze weten het nu al een uur of 7 a 8 dus je kunt ook zeggen (zoals ze in A'dam doen) vnv om 20:00 is het klaar en daar stelt iedereen dan zich op in en dan komt dat (met wellicht wat files) wel goedquote:Op donderdag 30 april 2009 19:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet zo gek. Zie jij maar eens ruim 100.000 mensen de stad uit te krijgen nadat alles stop gezet wordt.
Nog steeds niet zo gek. Waarom alle feesten afgelasten en in een mineurstemming de dag afsluiten? Kunt beter de feesten door laten gaan en er toch nog een enigszins fijne dag van proberen te maken, bovendien kosten die feesten e.d. ook veel geld en ik denk niet dat de gemeente Eindhoven het geld dat de exploitanten betaald hebben om de feesten mogen organiseren gaat terug betalen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:52 schreef febster het volgende:
[..]
Wel gek. Ze weten het nu al een uur of 7 a 8 dus je kunt ook zeggen (zoals ze in A'dam doen) vnv om 20:00 is het klaar en daar stelt iedereen dan zich op in en dan komt dat (met wellicht wat files) wel goed. Het lijkt erop dat het in Eindhoven tot vannacht 4 uur doorgaat.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het stop gezet moet worden. Alllemaal huilen vindik niet de oplossing.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:52 schreef febster het volgende:
[..]
Wel gek. Ze weten het nu al een uur of 7 a 8 dus je kunt ook zeggen (zoals ze in A'dam doen) vnv om 20:00 is het klaar en daar stelt iedereen dan zich op in en dan komt dat (met wellicht wat files) wel goed. Het lijkt erop dat het in Eindhoven tot vannacht 4 uur doorgaat.
Dat dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:02 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het stop gezet moet worden. Alllemaal huilen vindik niet de oplossing.
Ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef Flaccid het volgende:
Wie gaat er vanavond? Ben gisteravond geweest, maar heb geen zin in die massa drukte.
Je gaat alle topics af en turft als steekproef hoeveel er wel en niet gaan, om vervolgens een oordeel te geven of er een massa op de been is?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef Flaccid het volgende:
Wie gaat er vanavond? Ben gisteravond geweest, maar heb geen zin in die massa drukte.
Nouja, gewoon wat muziek, dat lijkt me alleen al uit het oogpunt van veiligheid goed. Ook de mensen die er toch zijn, die hou je niet tegen. Maar echte festiviteiten, nee.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet zo gek. Zie jij maar eens ruim 100.000 mensen de stad uit te krijgen nadat alles stop gezet wordt.
ik eerst !quote:Op donderdag 30 april 2009 20:35 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Of je wilt een date met onze topicsbabe?
En wie is dat dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:35 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Of je wilt een date met onze topicsbabe?
DuchessX natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |