quote:Op woensdag 29 april 2009 22:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Net zo ongrijpbaar voor jou als die meikever
Ik vind je vriendin wel wat sletterig.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:40 schreef ArTiC het volgende:
zucht...mijn vriendin moet weer nodig haar foto's op internet zetten![]()
[ afbeelding ]
daar voel je niks vanquote:Op woensdag 29 april 2009 22:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind je vriendin wel wat sletterig.
Jij voelt er sowieso niets van.quote:
2 tegen 1quote:
Enorm mooi zulke macro foto's. Als ik ooit geld over heb (waarschijnlijk niet dus) wil ik een nieuwe of goede tweede handse macrolens gaan kopen. Maar eerst een flitser en statiefquote:
oh?quote:
het plaatje vroeg er gewoon omquote:
Ik kan als ik wil allang staartjes makenquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:24 schreef Levitation het volgende:
V. heeft zojuist een meikever gevangen. En nu zit het beest in een bakje in mijn woonkamer.Beest is ruim 3 cm lang.
![]()
Ben niet bang voor ongedierte, maar dit is toch wel een vies beest.
En om wat? Om niets vind ik. Wat een opgeklopte "hype" vind ik het.quote:Op donderdag 30 april 2009 05:20 schreef febster het volgende:
We hebben trouwens voor het eerst in 40 jaar een level 5 van de WHO
*hatjsoe*
Kan idd een van die opties zijn. Ben benieuwd wat de oorzaak zal zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:34 schreef bleiblei het volgende:
raar ongeluk dan. dan zijn of je remmen en helder nadenken en rijvaardigheid kapot of het is opzet.
Of 6 kilo coke in zijn neus en net voor het "ongeluk" ging hij van zijn eigen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:34 schreef bleiblei het volgende:
raar ongeluk dan. dan zijn of je remmen en helder nadenken en rijvaardigheid kapot of het is opzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |