Ja!quote:al die hoerenkinderen die Turken uitschelden ik neuk al die kutjes in jullie familie van klein naar groot en ze zeggen ga naar je eigen land laatme niet lachen hoerekinderen wie gaat er elke jaar naar Turkije op vakantie dan kanker KAASKOPPEN met jullie vlakke kutland wij overheersen jullie allemaal wij hebben geld wij hebben jullie dochters wij hebben jullie straat a kanker zwerfers agter computer blaffe julllie allemaal maar op straat kak je onder vuile miereneukers!!!
Heb je in het fotoboek gekeken dan?quote:
quote:Eyyy, Luister,... Als k ergens eruit wil en chaffeur ddoet de deur niet open, en k vraag of hij de deur wilt openen, en hij kijkt me aan en rijdt verder vraagt hij er zelf om,........ en zowiezo alle personen die hier schelden fuck jullie allemaal,... k neuk al jullie moeders 1 voor 1kk Hoerenkinderen,...
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Hey, die groep die het voor de rest verpest zit toevallig ook op youtube!
Ongelooflijk hoe die jongens kunnen multitasken!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Hey, die groep die het voor de rest verpest zit toevallig ook op youtube!
Je bent verliefd op Dirk Kuijt?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:59 schreef temp.123 het volgende:
Mooie TS.
quote:Michielos23 (3 seconden geleden) 0 Antwoorden | Verwijderen
ik ben NLD maar ben het eens met de turken. rassimisisten moeten aangepakt worden. Dit soort nederlandse lieden moeten hard maar hard gestraft worden. In dit geval is de tuf in zijn gezicht dan ook terecht!
idd, meteen uitzetten die buschauffeur.. tering wat een rassimisistquote:Op woensdag 29 april 2009 18:02 schreef onderscheid het volgende:
meteen uitzetten die kutkop. helaas zit ons land vol met dit schorum en wordt er niks tegen gedaan..
valt me op dat het altijd marokkanen, turken of wiggers zijn.
alleen al daarom stem ik op wilders
grappig man.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
idd, meteen uitzetten die buschauffeur.. tering wat een rassimisist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |