Mijn beste vriendin heeft iets met een baron.quote:Op woensdag 29 april 2009 @ 15:54 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben verliefd geweest op een baron. Toen ging mijn beste vriendin er met hem vandoor. Toen was ik boos.
Mijn maat is ook baron als je het zo bekijktquote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft iets met een baron.
Nou ja.
Als er 3 mensen dood gaan
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft iets met een baron.
Nou ja.
Als er 3 mensen dood gaan
Weet ik niet, wel 100+ onderdanenquote:
Deze gast heeft 8 namenquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 15:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn maat is ook baron als je het zo bekijkt
Hihi ze zei seksquote:
Je hebt mij nogquote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben verliefd geweest op een baron. Toen ging mijn beste vriendin er met hem vandoor. Toen was ik boos.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Baron?
Het waren toch alleen Gargamel en een heks?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Desunoto het volgende:
Poll op aanvraag.
Poll: Van hoeveel kleine nijntjes is nijnja vader?Hij is nog maagd Tussen 1 en 300 300 381 Meer dan 381 Godverdomme ik dacht dat ik de enige voor hem was
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij heeft er iig 1 van mijquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 15:58 schreef Desunoto het volgende:
Poll op aanvraag.
Poll: Van hoeveel kleine nijntjes is nijnja vader?Hij is nog maagd Tussen 1 en 300 300 381 Meer dan 381 Godverdomme ik dacht dat ik de enige voor hem was
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ooohquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 15:58 schreef nijnja het volgende:
[..]Ja, maar de Baron van Bassie en Adriaan heeft ook gargamel ingesproken
Wil je echt nooit niet meer kwijt omdat ik zo van je hou en je b e graf tyfus h d v d en sterf met je kut afkortingenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
HOAX. Ik ging hem ontcijferen maar het lukt niet.
Dat is waarquote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Noortje. het volgende:
Oto, moet je hier geen apart stemtopic voor maken? Zo gaat het niet eerlijk natuurlijk, niemand leest de SC terug en straks zijn mensen het er weer niet mee eens. Dit is niet democratisch.
Anders had je die gdaanquote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Noortje. het volgende:
Whehehe ik had de eerste optie niet eens gelezen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Noortje. het volgende:
Oto, moet je hier geen apart stemtopic voor maken? Zo gaat het niet eerlijk natuurlijk, niemand leest de SC terug en straks zijn mensen het er weer niet mee eens. Dit is niet democratisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |