Je bent een konijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oke, hoe weet jij dat ik van stevige pron hou
Je internet of je pc op zich.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
Damned gister weer ff na 3 jaar counterstrike 1.6 gespeeld bij een maat van mij. Damned wat een lekker verslavend spel zeg. Alleen ik weet nou al dat mijn internet dat gewoon niet trekt
.
Dan hebben ze een vertekend beeld van je, nou en? Wat maakt het jou uitquote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja true, maar alsnog hebben die mensen dan een compleet vertekend beeld van me en da's gewoon kut. Ik snap zelf ook niet waarom ik het zo kut vind eigenlijk, het slaat nergens op als ik erover nadenk.
300.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De vraag is.. hoeveel kindjes heeft Nijn al?
Ja weet ik veel, ik kan daar niet tegen, maar zoals ik al zei snap ik mezelf ook niet helemaal.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan hebben ze een vertekend beeld van je, nou en? Wat maakt het jou uit? Ik weet hoe je bent
Dat is toch gewoon voldoende
quote:
Maak dr een pol over.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De vraag is.. hoeveel kindjes heeft Nijn al?
Nee. Maar je bent wel in de buurtquote:
NTB enzo poepquote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik kan daar niet tegen, maar zoals ik al zei snap ik mezelf ook niet helemaal.
Ja, jij bent mij alles.
Meet the Spartansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |