quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wist dat ik het niet goed had overdachtquote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
HIJ HOUDT GEWOON SHIFT INGEDRUKT DOH
Neem het op, dan kun je alle details nog eens rustig terugkijken en uitvoerig voor ons beschrijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Ik krijg m'n armbanden niet om, mijn handen zijn glad van mijn crème.
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Niet zó erg. Echt niet. Ik sta in 't Gooi echt bekend als een stalker van hier tot Tokyo, die hem smsjes stuurde met als afsluiting 'xxx je toekomstige sekspartner'. Hij is een jaar later nog steeds bang dat ik een keer om 4 uur 's nachts voor z'n huis sta terwijl ik niet eens weet waar hij woontEtc etc. Oja hij vindt het ook ver-schrik-ke-lijk dat ik naar Lowlands ga, want hij gaat ook en stel je voor! Hoe hij weet dat ik daarheen ga vraag ik me dan wel weer af (omg misschien stalkt hij me wel!!).
Die jongen moet echt een leven zoeken, ík zou degene moeten zijn die me er het langst druk om had moeten maken, niet hij. En dan maar denk en dat hij o zo volwassen is. Horrible gewoon.
Ja maar noortje je moet je dr niets van aantrekken, hij wil gewoon die aandacht, en wanneer zie je die mensen ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Niet zó erg. Echt niet. Ik sta in 't Gooi echt bekend als een stalker van hier tot Tokyo, die hem smsjes stuurde met als afsluiting 'xxx je toekomstige sekspartner'. Hij is een jaar later nog steeds bang dat ik een keer om 4 uur 's nachts voor z'n huis sta terwijl ik niet eens weet waar hij woontEtc etc. Oja hij vindt het ook ver-schrik-ke-lijk dat ik naar Lowlands ga, want hij gaat ook en stel je voor! Hoe hij weet dat ik daarheen ga vraag ik me dan wel weer af (omg misschien stalkt hij me wel!!).
Die jongen moet echt een leven zoeken, ík zou degene moeten zijn die me er het langst druk om had moeten maken, niet hij. En dan maar denk en dat hij o zo volwassen is. Horrible gewoon.
iK MOET CAPSEN WANT DE SHIFT DOET HET NIETquote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
ik wist dat ik het niet goed had overdacht
JE FAALT, WANT JE I IS EEN KLEINE LETTER DUS JE BEGON JE ZIN MET SHIFTquote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
iK MOET CAPSEN WANT DE SHIFT DOET HET NIET
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet eens grappig.
Nee dat weet ik wel, maar da's makkelijker gezegd dan gedaan. En en en daarbij zitten al die mensen uit 't Gooi wel op 't forum waar ik al 5 jaar kom en da's dus wel even kut. Niet dat ik die mensen zo graag nog wil kennen, maar toch.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar noortje je moet je dr niets van aantrekken, hij wil gewoon die aandacht, en wanneer zie je die mensen ofzo?
Ja, dat zal ik straks aan Mark vragen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neem het op, dan kun je alle details nog eens rustig terugkijken en uitvoerig voor ons beschrijven.
Whehe. Faal.
...kut kankerkachelquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
JE FAALT, WANT JE I IS EEN KLEINE LETTER DUS JE BEGON JE ZIN MET SHIFT
Tofjes, ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik straks aan Mark vragen.
Ja, ik heb ze om!!11einzeinz
Nee ik ben met huiswerk bezig en af en toe druk ik op f5 maar dan is dr toch wel weer wat nieuws gepostquote:
Sukkelquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
...kut kankerkachel
Niet aan gedacht
Dat is waar, maar als zij jouw kant niet geloven, of hij niet de complete waarheid verteld (gewoon half liegt), dan ontneem je ze gewoon het recht om noortje te kennenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel, maar da's makkelijker gezegd dan gedaan. En en en daarbij zitten al die mensen uit 't Gooi wel op 't forum waar ik al 5 jaar kom en da's dus wel even kut. Niet dat ik die mensen zo graag nog wil kennen, maar toch.Ik weet het niet, ik kan er niet tegen als mensen me van dingen beschuldigen die maar voor 0,5% waar zijn.
Picsquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik straks aan Mark vragen.
Ja, ik heb ze om!!11einzeinz
Heb jij hemquote:
Ja, niemand kan wachten denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tofjes, ik kan niet wachten.![]()
![]()
![]()
WOOHOO!
Ja true, maar alsnog hebben die mensen dan een compleet vertekend beeld van me en da's gewoon kut. Ik snap zelf ook niet waarom ik het zo kut vind eigenlijk, het slaat nergens op als ik erover nadenk.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als zij jouw kant niet geloven, of hij niet de complete waarheid verteld (gewoon half liegt), dan ontneem je ze gewoon het recht om noortje te kennen
Oke, hoe weet jij dat ik van stevige pron houquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |