SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van die mensen die nu al op het stationsplein zitten met hun klapstoeltjes en hun zeiltjes
Wat bezield die mensen om nu al te gaan zitten, en ook nog superboos kijken als je bijna over hun zijltje loopt
Zijn ook altijd dezelfde types...
Klacht: Hoe kan iemand ZO weinig te doen hebben dat ze nu al hun plek gaan ''bewaken''_!
De beloofde pics:
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
En dan zooi wat dat tokkievolk niet meer hoeft voor een paar grijpstuivers verkopen aan een stel turkenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die ook elk jaar weer verheugd zijn dat het koninginnedag is zodat ze hun zolder kunnen opruimen en verkopen >>>
Dat zal het zijn jaquote:
Preciesquote:Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die ook elk jaar weer verheugd zijn dat het koninginnedag is zodat ze hun zolder kunnen opruimen en verkopen >>>
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef pisnicht het volgende:
Wat kost dat paddington koektrommeltje?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef tralalala het volgende:
Waar blijft de grap over 50 cent en stampen enzo:?
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik weet nog wel een leuke (matige) grap die je met zulke figuren uit kunt halen
Nou, ik zat vorig jaar dus op de vrijmarkt en toen kocht ieamnd iets voor 50 cent.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef tralalala het volgende:
Waar blijft de grap over 50 cent en stampen enzo:?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:07 schreef danielgazza het volgende:
Ik ga morgen ook met mijn vader op de rommelmarkt staan, niks zieligs aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |