Laat iedereen het lekker zelf weten. Jij vindt het niet mooi. Een ander vindt het wel mooi.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef Dibble het volgende:
Tatoo's zijn echt vor zielige mongooltjes en attention whores. Bij een supermooie dame die 1 klein kuttattoo heeft knap ik al af. Waarom zo'n mooi lichaam verneuken met inkt?
ja dat komt ervan als je een bepaald slag mensen met een topic aantrekt(mensen met tattoo's )quote:Op woensdag 29 april 2009 13:05 schreef fathank het volgende:
Nog nooit zoveel mongolen in 1 topic gezien volgens mij.
Ik heb het even voor je aangepastquote:Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja dat komt ervan als je een bepaald slag mensen met een topic aantrekt(mensen met tattoo's kortzichtige prutsers zoals mijn persoontje)
Menig directeur, arts, leraar en dergelijke ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:09 schreef wise het volgende:
de stelling is juist.
Menig havenarbeider/straatlegger/bouwvakker/timmerman/werkloostuig/werken in de kassen/petjesvolk (de echte domme kneuzen) en (blonde) snollen hebben een tatoeage.
Dus ja, de lageropgeleiden hebben een lager iq en dus vaker een tatoeage
einde discussie
mooi, dat maakt je stelling alleen niet waar.quote:
nogmaas.. vertel me eens welke hoogleraar of professor totaal onder de tattoo's zit..(en kom niet aan met hoogleraar boy janssen, tatoeage wetenschappen ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Menig directeur, arts, leraar en dergelijke ook.
Presentquote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
juist, de uitzondering. er zijn uitzonderingen. Dat verandert niets aan een statistisch gegevenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef Neros het volgende:
Ik heb drie tattoos, HBO lopleiding en een goed betaalde baan in de Sales. Ik heb mijn IQ laten peilen en dat was boven gemiddeld, ik ben best sociaal en heb veel vrienden.
Nu ben ik de uitzondering die de regel bevestigd voor sommigen, en het bewijs van de kortzichtigheid van sommigen voor anderen...
Nogmaas?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaas.. vertel me eens welke hoogleraar of professor totaal onder de tattoo's zit..(en kom niet aan met hoogleraar boy janssen, tatoeage wetenschappen ofzo)
Het is zo zonde dat men zo scherp oordeeld over een paar losse uiterlijke kenmerken.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
juist, de uitzondering. er zijn uitzonderingen. Dat verandert niets aan een statistisch gegeven
Mooi voor je
gewoon een naam van een professor die veel tatoeages heeft, geen persoonlijke informatie. Dit lijkt mij een slap excuusje.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nogmaas?
Enneuh, nee. Ik ga geen persoonlijke informatie van anderen hier neerkwakken om een prutsertje z'n ongelijk aan te tonen
je maakt een fout... maar je zult wel een tatoeage hebben..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Neros het volgende:
[..]
Het is zo zonde dat men zo scherp oordeeld over een paar losse uiterlijke kenmerken.
'Negers zijn lui
Joden zijn gierig
Mensen met tatoo's zijn dom'
Zo, zo spijtig.
Ton R. Directeur van een zaak uit Tiel waar ik gewerkt heb.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
gewoon een naam van een professor die veel tatoeages heeft, geen persoonlijke informatie. Dit lijkt mij een slap excuusje.En dan noem je mij een prutsertje
ik heb serieus nog NOOIT 1 professor gezien die helemaal onder de tatoeages zat. Ik hoef echter maar naar het plaatselijke voetbalstadion te gaan (of naar Feyenoord) en ik zie meteen allemaal mongolen met tattoo's op hun arm , op hun buik e.d.
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Joden kunnen NIKS doen aan hun nationaliteit..
Gezien je spelling zal je er zelf ook wel mee onder zittenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
je maakt een fout... maar je zult wel een tatoeage hebben..
Negers kunnen NIKS doen aan hun uiterlijk.
Ik zeik niemand af op wat ze zijn maar op wat ze zichzelf aanmeten.
Een tatoeage doe je JEZELF aan. en uit statistisch onderzoek is gebleken dat tatoeages voornamelijk voorkomen bij een bevolking met een lagere SES...![]()
dom argument dus
bron?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:21 schreef Michielos het volgende:
en uit statistisch onderzoek is gebleken dat tatoeages voornamelijk voorkomen bij een bevolking met een lagere SES...
ik zei professor. Je hebt ook directeurs met een laag IQ hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ton R. Directeur van een zaak uit Tiel waar ik gewerkt heb.
Maargoed, directeurs zijn dom ey?
Misschien moet je eens naar een tattooconventie gaan en daar rond vragen wat mensen doen.
En jah, ik noem jou een prutsertje... Puur omdat je een prutsertje bent.
En met zo'n opmerking durf jij anderen dom te noemen?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaas.. vertel me eens welke hoogleraar of professor totaal onder de tattoo's zit..(en kom niet aan met hoogleraar boy janssen, tatoeage wetenschappen ofzo)
Prima, maar kijk eens naar de statistieken ipv je eigen leefomgeving. Als je 1000 artsen en CEO's en 1000 havenarbeiders naast elkaar zet, welke groep zou dan de meeste tatoeages hebben denk jij? De havenarbeiders. Ik zeg dus niet dat mensen met tatoeages dom zijn, ik zeg alleen dat domme mensen vaker een tatoeage nemen. Dat is iets anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets van de betreffende personen. Het is een statistisch feit dat de tatoo's vaker voorkomen in de lagere lagen van de samenleving, maar het is geenzins een feit te noemen dat mensen met tattoo's een lager IQ, of SES hebben. Dat maakt de stelling volstrekt onbetekenend en de discussie vrij kansloos...quote:Op woensdag 29 april 2009 13:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
je maakt een fout... maar je zult wel een tatoeage hebben..
Negers kunnen NIKS doen aan hun uiterlijk.
Ik zeik niemand af op wat ze zijn maar op wat ze zichzelf aanmeten.
Een tatoeage doe je JEZELF aan. en uit statistisch onderzoek is gebleken dat tatoeages voornamelijk voorkomen bij een bevolking met een lagere SES...![]()
dom argument dus
Op dat vlak ga ik niet met professors om.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zei professor. Je hebt ook directeurs met een laag IQ hoor
Ik noem jou dom , puur omdat je dom bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |