Nou nee maar was ff drukquote:Op woensdag 29 april 2009 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Hobbel vergeet het weer eens
Das flink balen Freecell
Ik heb nog wel een bon voor een goedkope overnachting?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik morgen twee daagjes Antwerpen doen, of lekker thuis blijven? Zit beetje krap qua financien maar vind het toch leuk om even weg te zijn. Retourtje is maar 25 EUR op zich...
Hebben jullie ook wel eens dat je domweg echt niet in kan loggen op fok omdat hij dit steeds blijft roepen??quote:Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Die krijg je niet meer op tijd hier, dunkt mijquote:Op woensdag 29 april 2009 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bon voor een goedkope overnachting?
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Grrrrrr....
[..]
Hebben jullie ook wel eens dat je domweg echt niet in kan loggen op fok omdat hij dit steeds blijft roepen??
Ik heb altijd last van het tegenovergesteldequote:Op woensdag 29 april 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
Jammer Freecell.
Eindelijk Ethiek af. Mijn kort van stof probleem komt weer eens om de hoek kijken.
JAAA! Als wij op de draadloos van de buren zitten!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Grrrrrr....
[..]
Hebben jullie ook wel eens dat je domweg echt niet in kan loggen op fok omdat hij dit steeds blijft roepen??
Op mijn werk wel ja, hier thuis sta ik altijd ingelogd.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Grrrrrr....
Nrmal kan ik het heel goedquote:Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Freecell, cursus omgaan met stress?
moeten er nog wat extra pagina's bij?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
Jammer Freecell.
Eindelijk Ethiek af. Mijn kort van stof probleem komt weer eens om de hoek kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |