Nou nee maar was ff drukquote:Op woensdag 29 april 2009 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Hobbel vergeet het weer eens
Das flink balen Freecell
Ik heb nog wel een bon voor een goedkope overnachting?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik morgen twee daagjes Antwerpen doen, of lekker thuis blijven? Zit beetje krap qua financien maar vind het toch leuk om even weg te zijn. Retourtje is maar 25 EUR op zich...
Hebben jullie ook wel eens dat je domweg echt niet in kan loggen op fok omdat hij dit steeds blijft roepen??quote:Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Die krijg je niet meer op tijd hier, dunkt mijquote:Op woensdag 29 april 2009 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bon voor een goedkope overnachting?
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Grrrrrr....
[..]
Hebben jullie ook wel eens dat je domweg echt niet in kan loggen op fok omdat hij dit steeds blijft roepen??
Ik heb altijd last van het tegenovergesteldequote:Op woensdag 29 april 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
Jammer Freecell.
Eindelijk Ethiek af. Mijn kort van stof probleem komt weer eens om de hoek kijken.
JAAA! Als wij op de draadloos van de buren zitten!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Grrrrrr....
[..]
Hebben jullie ook wel eens dat je domweg echt niet in kan loggen op fok omdat hij dit steeds blijft roepen??
Op mijn werk wel ja, hier thuis sta ik altijd ingelogd.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Grrrrrr....
Nrmal kan ik het heel goedquote:Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Freecell, cursus omgaan met stress?
moeten er nog wat extra pagina's bij?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
Jammer Freecell.
Eindelijk Ethiek af. Mijn kort van stof probleem komt weer eens om de hoek kijken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo, 9 valt op zich wel mee.
Goed gevoel?
Vindt je kleinschaliger wel leuk, of juist niet?
quote:
Precies, het kleinschalige trekt me aanquote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef DarkElf het volgende:
idd lijkt het je wat?
kleinschalig is misschien wel eens lekker?
Ik denk dat je ervaring met de hektiek van ziekenhuizen je voordeel geeft bij zo'n kleine kliniek.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:46 schreef Bluezz het volgende:
crosspost :
Ik ben weer terug van gesprek, ze moeten kiezen uit 9sollicitanten, waarvan er nog 5 op gesprek moeten, a.s. maandag. Alles is mogelijk.
Ik werd teruggeworpen in de jaren 50 qua rust en omgeving daar op het terrein
Heel kleinschalig, heel wat anders dan ik gewend ben in die enorme ziekenhuizen
Rotte tomaten en eieren mee?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik heb wat PMs / uitnodigingen verstuurd aan jullie voor het toneelstuk wat ik ga opvoeren op 9, 10 en 11 mei a.s.![]()
Degenen die geen PM hebben gekregen maar wel willen moeten hier maar even roepen.
Nou, jij dan ook maar een PMquote:Op woensdag 29 april 2009 16:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Rotte tomaten en eieren mee?
Neuhquote:Op woensdag 29 april 2009 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moeten er nog wat extra pagina's bij?
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Da's ook cultuurgebonden. In alle delen van de wereld behalve de westerse is dit heel normaal.
Maar geen plicht voor de kinderen om voor een menswaardig bestaan te zorgen voor hun ouders?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh
Opdracht bestaat uit dilemma inleiden, dan drie denksporen gebruiken en dan een conclusie schrijven. Totaal 3000 woorden ongeveer. Ons dilemma is: Als ouderen niet meer zelfstandig kunnen wonen moeten ze intrekken bij hun kinderen.
Dit probleem bekijken vanuit
- Plichtethiek
- Doelethiek
- Deugdethiek.
Ik deed plichtethiek en heb er anderhalf A4tje voor nodig gehad.
Conclusie van mijn kant: Als ouderen bij hun kinderen een menswaardig bestaan kunnen hebben dan moeten ze intrekken bij hun kinderen.
Doe dat dan gewoon op een vast moment, zonder na te denken en uit te stellenquote:
Herkenbaar, en nee niet op een vast tijdstip want dan wordt het weer zoon sleurquote:Op woensdag 29 april 2009 18:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon op een vast moment, zonder na te denken en uit te stellen![]()
Ik vind het trouwens lullig dat je dat steeds moet doen
Tnxx voor de PM
Wel de plicht, behalve als ze de ouders niet menswaardig kunnen verzorgen. Dat is dan alleen van de plichtethiek.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar geen plicht voor de kinderen om voor een menswaardig bestaan te zorgen voor hun ouders?
In Eindhovenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik heb wat PMs / uitnodigingen verstuurd aan jullie voor het toneelstuk wat ik ga opvoeren op 9, 10 en 11 mei a.s.![]()
Degenen die geen PM hebben gekregen maar wel willen moeten hier maar even roepen.
Daar praten ze zo vreemd.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Welja joh, waarom ga je ook niet gewoon in Kerkrade wonen ofzo, da's nog verderder weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |