Nou nee maar was ff drukquote:Op woensdag 29 april 2009 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Hobbel vergeet het weer eens
Das flink balen Freecell
Ik heb nog wel een bon voor een goedkope overnachting?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik morgen twee daagjes Antwerpen doen, of lekker thuis blijven? Zit beetje krap qua financien maar vind het toch leuk om even weg te zijn. Retourtje is maar 25 EUR op zich...
Hebben jullie ook wel eens dat je domweg echt niet in kan loggen op fok omdat hij dit steeds blijft roepen??quote:Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Die krijg je niet meer op tijd hier, dunkt mijquote:Op woensdag 29 april 2009 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bon voor een goedkope overnachting?
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Grrrrrr....
[..]
Hebben jullie ook wel eens dat je domweg echt niet in kan loggen op fok omdat hij dit steeds blijft roepen??
Ik heb altijd last van het tegenovergesteldequote:Op woensdag 29 april 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
Jammer Freecell.
Eindelijk Ethiek af. Mijn kort van stof probleem komt weer eens om de hoek kijken.
JAAA! Als wij op de draadloos van de buren zitten!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Grrrrrr....
[..]
Hebben jullie ook wel eens dat je domweg echt niet in kan loggen op fok omdat hij dit steeds blijft roepen??
Op mijn werk wel ja, hier thuis sta ik altijd ingelogd.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Grrrrrr....
Nrmal kan ik het heel goedquote:Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Freecell, cursus omgaan met stress?
moeten er nog wat extra pagina's bij?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
Jammer Freecell.
Eindelijk Ethiek af. Mijn kort van stof probleem komt weer eens om de hoek kijken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo, 9 valt op zich wel mee.
Goed gevoel?
Vindt je kleinschaliger wel leuk, of juist niet?
quote:
Precies, het kleinschalige trekt me aanquote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef DarkElf het volgende:
idd lijkt het je wat?
kleinschalig is misschien wel eens lekker?
Ik denk dat je ervaring met de hektiek van ziekenhuizen je voordeel geeft bij zo'n kleine kliniek.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:46 schreef Bluezz het volgende:
crosspost :
Ik ben weer terug van gesprek, ze moeten kiezen uit 9sollicitanten, waarvan er nog 5 op gesprek moeten, a.s. maandag. Alles is mogelijk.
Ik werd teruggeworpen in de jaren 50 qua rust en omgeving daar op het terrein
Heel kleinschalig, heel wat anders dan ik gewend ben in die enorme ziekenhuizen
Rotte tomaten en eieren mee?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik heb wat PMs / uitnodigingen verstuurd aan jullie voor het toneelstuk wat ik ga opvoeren op 9, 10 en 11 mei a.s.![]()
Degenen die geen PM hebben gekregen maar wel willen moeten hier maar even roepen.
Nou, jij dan ook maar een PMquote:Op woensdag 29 april 2009 16:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Rotte tomaten en eieren mee?
Neuhquote:Op woensdag 29 april 2009 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moeten er nog wat extra pagina's bij?
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Da's ook cultuurgebonden. In alle delen van de wereld behalve de westerse is dit heel normaal.
Maar geen plicht voor de kinderen om voor een menswaardig bestaan te zorgen voor hun ouders?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh
Opdracht bestaat uit dilemma inleiden, dan drie denksporen gebruiken en dan een conclusie schrijven. Totaal 3000 woorden ongeveer. Ons dilemma is: Als ouderen niet meer zelfstandig kunnen wonen moeten ze intrekken bij hun kinderen.
Dit probleem bekijken vanuit
- Plichtethiek
- Doelethiek
- Deugdethiek.
Ik deed plichtethiek en heb er anderhalf A4tje voor nodig gehad.
Conclusie van mijn kant: Als ouderen bij hun kinderen een menswaardig bestaan kunnen hebben dan moeten ze intrekken bij hun kinderen.
Doe dat dan gewoon op een vast moment, zonder na te denken en uit te stellenquote:
Herkenbaar, en nee niet op een vast tijdstip want dan wordt het weer zoon sleurquote:Op woensdag 29 april 2009 18:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon op een vast moment, zonder na te denken en uit te stellen![]()
Ik vind het trouwens lullig dat je dat steeds moet doen
Tnxx voor de PM
Wel de plicht, behalve als ze de ouders niet menswaardig kunnen verzorgen. Dat is dan alleen van de plichtethiek.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar geen plicht voor de kinderen om voor een menswaardig bestaan te zorgen voor hun ouders?
In Eindhovenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik heb wat PMs / uitnodigingen verstuurd aan jullie voor het toneelstuk wat ik ga opvoeren op 9, 10 en 11 mei a.s.![]()
Degenen die geen PM hebben gekregen maar wel willen moeten hier maar even roepen.
Daar praten ze zo vreemd.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Welja joh, waarom ga je ook niet gewoon in Kerkrade wonen ofzo, da's nog verderder weg
't is volgende maand pas.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef Isabeau het volgende:
En in Eindhoven niet?Ik zou dolgraag gekomen zijn, Steer, maar eh...kan even niet deze maand
Het leek me een reuze leuk stuk toe.
dat zou leuk zijn iddquote:Op woensdag 29 april 2009 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Helaasch.
Als het goed is wordt het gefilmd, zet wel stukjes op YouTube.
Nou, weet je, als Steer gaat zoenen......quote:Op woensdag 29 april 2009 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
maar een toneelvoorstelling lijkt me echt geen zak aan
Zoveel mensen zeggen dat... totdat ze er naar één toegaan die echt leuk is en waarin een bekende speelt.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
maar een toneelvoorstelling lijkt me echt geen zak aan
In het Shakespeare theater in Londen kan je ook staanplaatsen krijgenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
En ik wil ook wel eens iets van Shakespeare zien.
Als ik weer lang kan zitten![]()
En dat mag/kan ook niet......quote:Op woensdag 29 april 2009 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het Shakespeare theater in Londen kan je ook staanplaatsen krijgen(en direct aan het podium!)
alleen moet je dan wel 2-3 uur staan oid
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:28 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind het een spontaan idee Steer
Zal een gezellig gesprek wordenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef kaasplankje het volgende:
anders doe je voor de zekerheid een mondkapje op
mmmm mmm mmm mmquote:
Nah. Kunt er weinig meer aan doen nu.quote:
Hoezo?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef Bluezz het volgende:
Jezus er is dus gewoon een auto met volle snelheid door de menigte gereden op het moment dat de bus met de konink. familie aan het eind vd loolaan reed![]()
Smakeloos om dat bij deze gelegenheid te melden; dat een of andere maniak meent een leuk volksfeest te moeten verstoren, zegt niets over het al-dan-niet nut/belang van het koningshuis. Nogal triest om het koningshuis indirect te betichten van 'schuld' aan het ongeluk.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat ik republikein ben betekent niet dat ik het niet erg vind voor die gewonden, hoor.
Ja ik zat net 10 minuten te kijken en toen dit. Ik zat gewoon ff te shaken van schrik.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef DarkElf het volgende:
zette net ervoor de tv aan toevallig, maar toen ineens dit..
14 gewonden, als je zag wat er gebeurde... pff dat kan nooit goed zijn voor zeker een paar van die mensen...
Aw fuck. Zal wel weer een telefoontje van ouders krijgen vanavond.quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aw fuck. Zal wel weer een telefoontje van ouders krijgen vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Volgende maand ga ik een oude Mexicaanse penvriend uit Mexico-city ontmoeten die voor een rondreis naar Europa komt. Mijn ouders zijn al in paniek, maar dat waren ze ook met SARS.quote:
quote:
Hier was het gewoon heel druk in de stad hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef Bluezz het volgende:
We zijn even het dorp ingelopen... heel erg tam, en stukken rustiger dan het normaal is.
Dan staat het voor bij de band (een mexicaans klinkende dit keer) helemaal vol met gezellig bierdrinkende mensen, de 2 terrassen helemaal afgeladen vol.
En nu, nu stond er 1 vrouw en een paar mensen op de terrassen en veel minder kinderen aan het spelen bij de verschillende onderdelen dan normaal.....
Donequote:Op donderdag 30 april 2009 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]views helpen al bij het opgroeien.
met dank aan Freecell voor de nieuwe tijdelijke hype hier
Memo!!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
live vanuit casablanca groet ik u even snel, tis hier super, kut zeg van koninginnedag in apeldoorn, kut toetsenbord dit ook trouwens
Veel plezier Memoquote:Op donderdag 30 april 2009 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
super. fez en rabat overleefd.nu net in casa en gq er weer snel vandoor ,et de groep
quote:
Haha, dat is een bijwerking van de ziekte, hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 15:25 schreef Sunnythesun het volgende:
en ik heb nog steeds verhoging/koorts.. waardeloze vakantie zoen nu voel ik me ook nog schuldig dat ik me niet lekker voel terwijl er mensen dood zijn..
Zelfs ik ben onder de indruk.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Holy crap, goeie monoloog van de Majesteit.
"Zijn de zwaargewonden zwaar gewond?"quote:Op donderdag 30 april 2009 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy kijkt naar zijn tenen
Ja, zelfde kromheid als bij de persconferentie van Schiphol / Turkish Airlines
Journalistencan't live with / without them
Mijn regisseur zegt altijd dat ik mijn ademhaling beter moet gebruiken om dramatische dingen over te brengen, en de majesteit is daar echt koning in, zie ik.quote:
Zo'n kouwe kikker is Beatrix nou ook wel weer nietquote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens zeg ik niet dat ze toneelspeelt en dat ze niet meent wat ze zegt. Uiteraard is ze zeer geschokt. Ze zal vast veel communicatietrainingen hebben gehad om dit soort dingen pakkend over te kunnen brengen, en da's alleen maar goed. Anders krijg je zo'n stijf Balkenende-gevoel, en dat zou haar niet sieren.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.zie.nl/playlist/apeldoorndrama
Ik wéét dat het erg gemakkelijk is om de live verslaggevers te bashen, maar:
"Dit is in ieder geval absoluut niet gepland"
wtf![]()
Als het wel was gepland had het een oranje auto moeten zijn?
Trouwens, op het nieuws laten ze dit stukje alleen maar in slomo zien, maar op normale snelheid valt pas op hoe rap dat ding toch nog ging.
Ja, ze is echt aangedaan. Ik vind het heel goed dat ze vrij snel wat zegt.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Holy crap, goeie monoloog van de Majesteit.
Hihi, daar was ik dit weekend nog, tegenover de Winkel van Sinkel. Toen we daar waren trouwens, was er een of andere meet van vrouwen van in de 30 met hun pasgeboren babies. Moest meteen aan [OUD] denken.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ze is echt aangedaan. Ik vind het heel goed dat ze vrij snel wat zegt.
Ondanks alles was het in Utrecht dus wel lekker druk en gezellig...
Klik op volg de link, het is een filmpje
[ link | afbeelding ]
En zo nestelt FOK! zich stiekum in je breinquote:Op donderdag 30 april 2009 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
Hihi, daar was ik dit weekend nog, tegenover de Winkel van Sinkel. Toen we daar waren trouwens, was er een of andere meet van vrouwen van in de 30 met hun pasgeboren babies. Moest meteen aan [OUD] denken.
Nou gelukkig maar idd, daar was ik nog het meest van geschrokken.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:03 schreef freecell het volgende:
Je zit natuurlijk wel in de buurt van een vliegvaldje....
Oja en dat meisje dat bij die foto's rechtovereind over straat vliegt? Die lijkt een paar foto's later nog heel levend gelukkig
Is het een daad uit geloofsovertuiging dan?quote:
Hij had trouwens volgens mij ook geen gordel om. Dus kinders: altijd gordel om als je nog verder wil leven! Misschien wilde hij dat zelfs niet eens.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
Woensdag top koninginnenach gevierd met broer en een goede vriend. Wordt hij donderdagochtend terwijl de tv het ongeluk laat zien gebeld. De tante en oom van zijn vriendin waren geraakt door de auto. de tante was overleden, de oom gewond maar stabiel in het ziekenhuis.
gister nog wel wezen varen in amsterdam maar voelde beetje vreemd. broer en die vriend zouden mee gaan maar zijn om begrijpelijke redenen direct naar Apeldoorn vertrokken.
Komt zoiets wel heel dichtbij hè. En lol maken op zo'n dag voelt dan helemaal dubbel als je iemand kent die bekenden heeft verlorenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
Woensdag top koninginnenach gevierd met broer en een goede vriend. Wordt hij donderdagochtend terwijl de tv het ongeluk laat zien gebeld. De tante en oom van zijn vriendin waren geraakt door de auto. de tante was overleden, de oom gewond maar stabiel in het ziekenhuis.
gister nog wel wezen varen in amsterdam maar voelde beetje vreemd. broer en die vriend zouden mee gaan maar zijn om begrijpelijke redenen direct naar Apeldoorn vertrokken.
klote zegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
Dat denk ik ook, ik had ook graag gezien dat hij was blijven leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat hij zelf wel had verwacht om te sterven, SteerIk had graag gezien dat hij berecht werd, antwoorden op de vele vragen gaf (hoe krankzinnig ook) en tijdens zijn straf zou inzien wat een monster hij was geweest en alsnog zichzelf van het leven beroofde.
We zetten peter vd hurk er opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is het dus eerder een spontane actie van die gek geweest dan een vooropgezette aanslag.
Blijft jammer dat we het nooit zullen weten wat nou de motieven zijn geweest.
Mja, alleen op basis wat hij prevelde voordat hij de pijp uitging. Maar misschien heeft ie wel dingen opgeschreven in z'n computer ofzo, die zal wel ondersteboven worden gehaald.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is het dus eerder een spontane actie van die gek geweest dan een vooropgezette aanslag.
Blijft jammer dat we het nooit zullen weten wat nou de motieven zijn geweest.
Logisch dat het je af en toe aanvliegt hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:58 schreef DarkElf het volgende:
en met nog 6 dagen te gaan tot de uitslag begin ik nu toch wel nerveuzer te worden merk ik
kon het vrij makkelijk van me afzetten de laatste twee weken maar nu t steeds dichterbij komt voel ik echt meer zenuwen ... brrr, nou ja, nog even en dan weten we hoe en wat en daar deal ik ook vast wel weer mee .. (zei ze heel positief maar met flinke fladders in de buik )
de mr gaat zondag naar Israel, voor t eerst sinds januari, en ik ga begin volgende week schilderen bij een vriendinnetje haar nieuwe huisje dus dat houdt een mens lekker bezig
Ik lees net dat iemand dat ene meisje kent (dat half rechtop zat terwijl de auto net voorbij scheurt) en ze heeft een hersenschudding en haar been is op twee plaatsen gebroken. Kut. Maar ze leeft nogquote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef freecell het volgende:
Ow laat maar
Schoentechnisch gezien niet hetzelfde meisje ...
Ach. Levenslang in de gevangenis is ook zo'n dure grapquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
hmm ja is dat goed dan? Heel veel dingen kom je nu never te weten
Luisteren naar je Pappie en Mammie, he.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Net SMS van ouders gekregen. Ik moet mijn Mexicaanse vriend mailen en zeggen dat ik hem niet ga ontmoeten.
hoor een beetje een accentjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
ik was bijna opgegeten![]()
![]()
Oh en Thijs vroeg dus: 'kan dat ding ook filmen?' terwijl ik dus al lang bezig was![]()
Haha ja als ik voor de grap cynisch of venijnig ben komt mijn Noord-Hollandsche aard naar bovenquote:
Yayquote:
Ik zei gisteren tegen mijn papa: ik hoop dat hij leeft. een hele goede verklaring aflegt, bekend en dan pijnlijk doodgaat aan complicaties!quote:
Gehoordquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha ja als ik voor de grap cynisch of venijnig ben komt mijn Noord-Hollandsche aard naar boven![]()
lief hequote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha ja als ik voor de grap cynisch of venijnig ben komt mijn Noord-Hollandsche aard naar boven![]()
Woehaaa jij praat net als mijn ex huisgenootje die uit Hoogkarspel komt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
MeMoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
zo net heerlijk decadent gegeten hier, echt superdeluxe en dat voor 230 dirham (minder dan 23 euro) Hier dus: http://www.rickscafe.ma/
Ja gisteren dus naar een hele goede geweest.. had zo;n pech met schoenen, halve maat te groot, dus ze proberen ze nog te bestellen, maar dat was 10% kans.. (heb ik weer)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:11 schreef freecell het volgende:
Jij klinkt nu niet chaggo Hobs
Veel plezier! (ik zou naar een outdoor zaak gaan)
Niet iedereen die uit die regio afkomstig is, heeft een West-Friese tongval. Gelukkigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Woehaaa jij praat net als mijn ex huisgenootje die uit Hoogkarspel komt.
Milou is supergirl!quote:
als ik vandaag college had gehad was ik door gereden. moet echt helaas aan de studie. volgende week tentamensquote:
Veel succes DH, even doorbijten!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als ik vandaag college had gehad was ik door gereden. moet echt helaas aan de studie. volgende week tentamens
Jonge dat ben ik al jaren aan het doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moet jij dat ook niet eens doen Steer?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jonge dat ben ik al jaren aan het doen![]()
![]()
Kan niet wachten totdat ik kan slikken.
Wij hebben lekker gefietst en onderweg bij die hele hele héle lekkere winkel in Santpoort wat kaasjes gescoordquote:
die site doet raar op mijn pcquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben lekker gefietst en onderweg bij die hele hele héle lekkere winkel in Santpoort wat kaasjes gescoord
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben lekker gefietst en onderweg bij die hele hele héle lekkere winkel in Santpoort wat kaasjes gescoord
Ja I feel good !!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aan denken![]()
Mogguh allemaal![]()
Hobsel wat ben je vrolijk
nou mooiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:18 schreef borisz het volgende:
@DE les13 ging prima. De lessen gaan nu echt de tweede fase in qua stukken lopen. 2min-3min-3x5 minuten ging nog makkelijker dan ik had verwacht.
In het begin moest ik weer even wennen(les 1&2)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou mooi
heb je wel lessen gehad die niet meteen helemaal lekker gingen?
oh je hebt het vaker gedaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:32 schreef borisz het volgende:
[..]
In het begin moest ik weer even wennen(les 1&2). Maar die fase was ik snel voorbij.
Ik heb vorig jaar ook hardgelopen, maar toen zonder Evy. Had toen zelf een schema van een andere site. Nu heb je er ook gewoon muziek + iemand die er wat complimentjes uitgooit als het even lastig gaatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh je hebt het vaker gedaan.
Toch is t grappig dat zoveel mensen met evy leren hardlopen
quote:From then on, that man's family will be known as “the family of the man whose sandal was pulled off.”
Vreemdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
Die alternatieve therapie heeft onvermoede effecten...........![]()
Ik kook. Met GROENTEN.
Ik kookte niet/amper. Een omelet met ui was al met groente.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
Zooey Dechanel
En krak, kookte je dan altijd zonder groenten? Of kookte je niet?
Maar, als je niet kookt, wat eet je danquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kookte niet/amper. Een omelet met ui was al met groente.
Voor mezelf dus. Voor anderen koken vind ik heel leuk. Maar alleen eten vind ik een ramp.
Boterham. Gebakken eitje. Tosti. Bakje huzarensalade. Koekjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar, als je niet kookt, wat eet je dan
Janken kan toch ook lekker zijn?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:44 schreef freecell het volgende:
Serieus die film
Ik zit nog steeds te janken![]()
Vrij irritant als je ging kijken om een feel-good movie ...
En als je zelf gezond kookt is het nog tofferquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ja Steer, na de operatie slik ik vitaminen.Omdat dat kan helpen bij de trubbels die ik al jaren heb met een spier/dinges volgens mijn fysiotherapeut. En omdat ik achterlijk moe ben sinds de operatie, ik zou zweren dat ik Pfeiffer heb, maar dat heb ik al gehad.
Ik heb het idee dat een mogelijke oorzaak magnesium tekort kan zijn. Ik maak me geen zorgen. Gezond eten en een dutje is altijd goed.
Nou.. niet het soort janken wat lekker is bij een lekkere film.... Meer het soort dat je herinnert aan alle dingen die niet zijn gelopen zoals je zelf wilde ofzo... Kan het niet uitleggen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Janken kan toch ook lekker zijn?
* krakkemieke Freecell een zakdoek geeft
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan nooit janken. Ik jank wel om alle akelige dingen naar aanleiding van zo'n film. Dan is het niet om de film en best wel pijnlijk, maar dan ben ik het tenminste kwijt. Dat kan ik ook niet uitleggen.
Welterustenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
En nu ga ik met chocomel en pinda's naar bed. Ja dat moet, want ik snak ernaar. En er zit magnesium in.
Verklaring op aanvraag, maar dan morgen he.![]()
Trusten allemaal!
Neequote:Op zondag 3 mei 2009 00:12 schreef kaasplankje het volgende:
Brits met een Duits accent zeker?
Zo van: zee are going ze ozer way!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |