Ik kan je aanraden om te gaan verhuizen als je allerlei spul kwijt bentquote:Op woensdag 29 april 2009 14:19 schreef P.F het volgende:
Ik ben goed bezig, heb m'n boekhouding op schema en m'n papieren gevonden zodat ik aangifte kan doen over 2008. Voelt rustig!
Dan neem je 'm toch weer van d'r over als je haar op het eiland ziet?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
Jij ook veel plezier Poez!
PF, goed van je! Voelt fijn he, als je het een beetje op orde hebt.
Oh ik had net mijn moeder aan de lijn. Zij babbelen over Madeira. Hihiiiiiihihi.
Ik had me alleen vergist, zij gaan van 4-11 juni en wij van 7-14 juni. Maar toch nog vier dagen overlappend dus, echt superleuk! Ze zei bv dat ze 1 dag voor vertrek vast de huurauto op het vliegveld gaan inleveren en of ik wist of er dan busjes gaan die ze weer terug naar het hotel kunnen brengen. Ik moest me nu al inhouden om niet te roepen dat wij ze dan makkelijk terug kunnen brengen omdat wij de huurauto dan nog hebben en het vliegveld voor ons 5 minuten rijden is
"Oh en we nemen jouw oranje boekje dan lekker mee op vakantie waar alle wandelingen en tips in staan!". Ehm ja, dan moet ik dus een nieuwe kopen
Wie van jullie heeft het mooiste figuur dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wel origineel, is weer eens wat anders dan 'Oh dus hier zitten alle kamerolifanten'.
Jij bent een stuk liever
Co! Net 18 gewordenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wie van jullie heeft het mooiste figuur dan?
Echt zo leuk dat je je ouders dan kan verrassenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
Oh ik had net mijn moeder aan de lijn. Zij babbelen over Madeira. Hihiiiiiihihi.
Ik had me alleen vergist, zij gaan van 4-11 juni en wij van 7-14 juni. Maar toch nog vier dagen overlappend dus, echt superleuk! Ze zei bv dat ze 1 dag voor vertrek vast de huurauto op het vliegveld gaan inleveren en of ik wist of er dan busjes gaan die ze weer terug naar het hotel kunnen brengen. Ik moest me nu al inhouden om niet te roepen dat wij ze dan makkelijk terug kunnen brengen omdat wij de huurauto dan nog hebben en het vliegveld voor ons 5 minuten rijden is
"Oh en we nemen jouw oranje boekje dan lekker mee op vakantie waar alle wandelingen en tips in staan!". Ehm ja, dan moet ik dus een nieuwe kopen
Kom maar een keer om het hoekje gluren als we een Slank-chicks-and-gents-meet hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wie van jullie heeft het mooiste figuur dan?
Tof! 4 dagen overlap lijkt me precies goed!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben zelf 1,87 en weeg 70 kilo.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom maar een keer om het hoekje gluren als we een Slank-chicks-and-gents-meet hebben.
Het zou je nog meevallen wat er hier allemaal rondhuppelt.
Ja!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tof! 4 dagen overlap lijkt me precies goed!
Whehehehe. Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Goodbye het volgende:
Gut, 2 uur sites over Praag bekijken zat nou weer net níet in m'n studieplanning![]()
Zeker! Doe eens een foto van je goddelijk lichaam?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1,87 en weeg 70 kilo.
Ik kan mezelf ook wel onder slank scharen dacht ik zo.
dan mag je wel een extra boterhamquote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1,87 en weeg 70 kilo.
Ik kan mezelf ook wel onder slank scharen dacht ik zo.
Op al mijn foto's rusten auteursrechtenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
Zeker! Doe eens een foto van je goddelijk lichaam?
Waarschijnlijk is het juist heel rustig, denk je niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
hihi!
zou het op een avond als deze druk zijn in 't Filmhuis?wil eigenlijk even avondje eruit met Mr. MoBlo
en lekker onder het genot van een HJ Grand Prestige van de tap naar een filmpje kijken
Ik eet me al scheel, ik moet echt bunkeren om op gewicht te blijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan mag je wel een extra boterhamik ben 72 kg bij 1.81
Ga sporten. Kun je massa kweken.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik eet me al scheel, ik moet echt bunkeren om op gewicht te blijven.
En ik kom best vaak bij zaken als Mac en KFC, maar dr komt geen gram aan.
Zou kunnen ja... misschien moet je ze even bellen. Maar hier is het sowieso nooit superdruk in het filmhuis, bij jullie wel?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik weet 't niet. Want veel mensen zijn morgen vrij en de niet zo koninginnenach-vierders kunnen dan (net als ik) denken: goh, ik pak 'n filmpje
meestal wel, allemaal van die uberhippe en 'belezen' luiquote:Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zou kunnen ja... misschien moet je ze even bellen. Maar hier is het sowieso nooit superdruk in het filmhuis, bij jullie wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |