Tja, ik vind uitgaan gewoon geen ene flikker aan.quote:
"t gaat om de gezelligheid die je hebt met je vriendenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tja, ik vind uitgaan gewoon geen ene flikker aan.
heb je wel gevraagd aan je ouders als je er wel mag blijven slapenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom zo saai Bart?
Mijn dagindeling:
Scriptie afwerken & 3 maal uitprinten, aankleden, eten, hond uitlaten, shoppennnnnnnnnn, naar huis geshopte zooi op mn bed gooien, spullen pakken voor vanavond, naar mn chickies, daar eten, inzuipen, naar de stad, en na een geweldige nacht slapen bij mn lief
Van mijn ouders mag het wel.. die van haar deden moeilijkquote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
heb je wel gevraagd aan je ouders als je er wel mag blijven slapen![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van mijn ouders mag het wel.. die van haar deden moeilijk
quote:
maar ben je nou echt verliefd op haar dan? of was dat gewoon een smsje uit dronkenschap?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Op hém? Ben je niet goed ofzowaar 1 topicje fok je reputatie kapot kan maken
![]()
Ik heb zo goed mogelijk vanmorgen mijn excuses aan háár aangeboden, en iemand die sjikke is verteld altijd de waarheid uiteindelijk he
daarom hadden ze bij ons op school een sjabloon. donders makkelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap niets van Office 2007. Heb ik mijn scriptie af. Mn mentor liet zien dat je dan heel eenvoudig een inhoudsopgave kon maken. Maar nou kan ik nergens dat knopje weervinden waar je een inhoudsopgave mee kan maken -_-'
dat is wel makkelijk(er) te vinden.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu alleen nog paginanummers. Zou ook heel handig zijn natuurlijk
Nou nee, blijkbaar niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is wel makkelijk(er) te vinden.
om met die computer nog even de lay-out te verneuken?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moet m toch via de oude computer uitprinten, daar zit de oude Word nog op, ga via daar de paginanummers er wel inzetten
office 2003 vind ik ook de fijnste.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
Office 2003 olé
Nou eindelijk maar eens op pad , gaat nog een zwaar uurtje worden bij F4F merk ik nu haha.
Ik móet paginanummers hebben. Dus als mijn eigen word dat niet wil, dan moet dat maar met deze.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om met die computer nog even de lay-out te verneuken?
het gaat om de office versiequote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik móet paginanummers hebben. Dus als mijn eigen word dat niet wil, dan moet dat maar met deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |