Allemaal de schuld van Ajax.quote:
Ik wil zelfs wel te wedden dat Heitinga eerder bij Ajax terug komt dan dat Feyenoord kampioen word.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik durf daar wel wat centjes op in te zetten (tenzij blessures en dergelijke).
Dan had je ff wat moeten roepen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:25 schreef Jasza het volgende:
Btw nu ik er zo overnadenk zat jij volgens mij bij psv achter me in het uitvak
Wat een ontzettend lelijk lettertype...quote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef kevin6188 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Rond 1:00 zijn de ventilatiegaten te zien die samen die samen over de gehele voorkant van het shirt een groot Andreaskruis vormen.
Mooi detail aan het shirtquote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef kevin6188 het volgende:
Rond 1:00 zijn de ventilatiegaten te zien die samen die samen over de gehele voorkant van het shirt een groot Andreaskruis vormen.
Die lettersquote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef kevin6188 het volgende:
Die letters zijn nog wel aardig, die cijfers zijn wel lelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef kalinho het volgende:
[..]
Die letters't is de griezelbus niet
Zeau ech wel!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lelijk lettertype...
quote:Emanuelson en Oleguer mogelijk niet tegen Sparta
Marco van Basten kan aankomend weekend mogelijk niet beschikken over Oleguer en Urby Emanuelson. Het tweetal is niet ongeschonden uit de strijd gekomen na het duel met AZ van afgelopen weekend.
Zowel Oleguer als Emanuelson trainde woensdag apart van de selectie. AT5 meldt dat pas in de loop van de week duidelijk zal worden of het duo zondag aan kan treden. De ploeg van Marco van Basten neemt het dan op tegen Sparta Rotterdam.
Het duel op het Kasteel is voor beide partijen cruciaal. Sparta is verwikkeld in de strijd tegen degradatie, terwijl Ajax zich geen misstappen kan veroorloven wil het de tweede plaats veroveren.
Dat is matigquote:
Gewoon 2e worden. Verlies je die voorronde kom je nog in de Uefa Cup. even in een notendopquote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is matig
Maar ja, na dit topic gelezen te hebben maakt tweede of derde worden ook niet meer zoveel uit
Vind de letters wel cool eigenlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lelijk lettertype...
Dan maar Alderweireld en Sulejmani, vond Mickey niet zo slecht tegen AZ, hopelijk is dat voorbode voor een goede vorm die eraan zit te komen? Of ben ik nu te voorbarig?quote:
Het eerste wat ook door me heen schootquote:Op woensdag 29 april 2009 23:11 schreef behangplakker het volgende:
Ironisch dat op 0:39 de poster staat van 'Every team needs a Leader' en dan die aanvoerdersband. Dat terwijl net een gebrek aan een leider in de selectie van Ajax is.
Nee hoor, ik hoop het ookquote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
vond Mickey niet zo slecht tegen AZ, hopelijk is dat voorbode voor een goede vorm die eraan zit te komen? Of ben ik nu te voorbarig?
Ik vind het ook niks.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:52 schreef BertMaalderink het volgende:
Lelijk shirt.
Ik reken pas volgend seizoen op een reeks goede wedstrijden van hemquote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dan maar Alderweireld en Sulejmani, vond Mickey niet zo slecht tegen AZ, hopelijk is dat voorbode voor een goede vorm die eraan zit te komen? Of ben ik nu te voorbarig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |