abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68498693
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:33 schreef buachaille het volgende:
Weten jullie dat het zaterdag "wereld malaria dag" is???
Apocalypse!
pi_68498697
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef MaLo het volgende:

[..]

En dan op het hoogtepunt van de varkensgriep pleegt Al-Quada een aanslag en dan is het helemaal tof
Daarom is het nu zo stil in het M-Oosten? Die zijn iets aan het bekokstoven!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_68498776
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Daarom is het nu zo stil in het M-Oosten? Die zijn iets aan het bekokstoven!
Volgens twitter gaan ze uit voorzorg alle varkens afmaken in de islamitische landen. Een burger met argwaan zou kunnen denken dat e.e.a. erg goed uitkomt voor het islamiseringsproces.
pi_68498990
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:39 schreef buachaille het volgende:

[..]

Volgens twitter gaan ze uit voorzorg alle varkens afmaken in de islamitische landen. Een burger met argwaan zou kunnen denken dat e.e.a. erg goed uitkomt voor het islamiseringsproces.
ja, dat is het eerste wat ik dacht inderdaad. Gelukkig zijn ze in Indonesie nog niet helemaal achterlijk wat dat betreft. Wel importstop, geen massa-slachting want er lopen miljoenen varkens rond hier.
pi_68499422
quote:
14 minuten ago from BNO Headquarters Egypt says it has ordered the immediate slaughter of all pigs in the country, up to 400,000, due to swine flu fears - state news agency.

It should be noted that there is no evidence that swine flu actually spreads from swine to human. The move is seen to prevent panic.
Zijn die mensen daar nou zo dom, of is het volk gewoon simpel?
pi_68499587
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef byah het volgende:

[..]

Zijn die mensen daar nou zo dom, of is het volk gewoon simpel?
Ach ik heb ook wel eens Christenen gesproken die dachten dat we HIV te danken hadden aan een of andere viespeuk die zonodig een chimpanzee moest neuken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 29 april 2009 @ 15:05:12 #282
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68499705
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach ik heb ook wel eens Christenen gesproken die dachten dat we HIV te danken hadden aan een of andere viespeuk die zonodig een chimpanzee moest neuken.
Discussies voeren met Christenen is net zoiets als discussies voeren met figuren uit BNW (Ja ik kom er nu pas achter)

On topic: 1e dode buiten Mexico Goed het is wel een baby, die zijn sowieso een risicogroep mbt griep (welke vorm dan ook) Had het alleen niet verwacht....
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:06:31 #283
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_68499747
Op Twitter:
quote:
BreakingNewsReuters: EU Foreign relations commissioner says they are considering to cancel all flights to Mexico.
Ik mag aannemen dat als dat doorgaat, het waarborgfonds wel aangesproken kan worden, ondanks dat er geen negatief reisadvies is afgegeven door BuZa?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_68499754
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef Monolith het volgende:

En wat is je punt? of probeer je weer met drogredenen te "scoren"?
pi_68499814
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:06 schreef buachaille het volgende:

[..]

En wat is je punt? of probeer je weer met drogredenen te "scoren"?
Het punt is dat relituig verblindt door hun religieuze opvatting inzake wetenschappelijke kwesties niet altijd bijster veel zinnigs te melden heeft.
pi_68499847
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:08 schreef Monolith het volgende:

Het punt is dat relituig verblindt door hun religieuze opvatting inzake wetenschappelijke kwesties niet altijd bijster veel zinnigs te melden heeft.
Zout dan op naar een ander topic om daar over te discussieren

Ontopic:
Child who died of swine flu in Texas was Mexican who traveled to U.S. for medical treatment
  woensdag 29 april 2009 @ 15:11:40 #287
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68499929
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ontopic:
Child who died of swine flu in Texas was Mexican who traveled to U.S. for medical treatment
Durf het bijna niet te vragen maar... bron? Al zou het me overigens niets verbazen. Zou het wel een blamage vinden van de VS, hierdoor creëren ze onnodig meer paniek.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_68499956
quote:

[..]

Zout dan op naar een ander topic om daar over te discussieren

Ontopic:
Ik vermaak me hier prima.
pi_68499961
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Durf het bijna niet te vragen maar... bron? Al zou het me overigens niets verbazen. Zou het wel een blamage vinden van de VS, hierdoor creëren ze onnodig meer paniek.
Ik durf het bijna niet toe te geven maar de bron is: http://search.twitter.com/search?q=swine+flu Vijf berichten per seconden ongeveer.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:13:19 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68499982
quote:

[..]

Ontopic:
seriously?

Sorry hoor, komt misschien heel hard over, maar flikker ff op. En zoek je heil in je eigen land. Beetje zo andere landen te besmetten. Kortom, nog steeds geen dooie afgezien van mexicanen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 29 april 2009 @ 15:13:39 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68499994
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet toe te geven maar de bron is: http://search.twitter.com/search?q=swine+flu Vijf berichten per seconden ongeveer.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 29 april 2009 @ 15:14:44 #292
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68500041
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef buachaille het volgende:

[..]

Thnx ik weet genoeg. Twitter
pi_68500055
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Hoezo zou dat een blamage zijn? Ik kan uit dat enkele zinnetje weinig opmaken over wanneer het jongetje naar de VS is gekomen, of hij gewoon naar de VS is gebracht zonder opgaaf van reden bij de grens, etcetera.
pi_68500121
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:18 schreef Qwea het volgende:
Apotheek - Online: ” De middelen Tamiflu en Relenza zijn momenteel in Nederland uitverkocht. Voor meer info over Tamiflu, bezoek hun site. ”

Zoals het ernaar uitziet is er voornamelijk nog TamiFlu te halen via DokteroOnline.nl

En er dan 80 euro voor durven vragen
Die hebben deze prijs aan het begin van de week met 30 euro verhoogd !! vette graaiers zijn het daar bij doktersonline...l
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_68500142
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:13 schreef Qwea het volgende:

seriously?

Sorry hoor, komt misschien heel hard over, maar flikker ff op. En zoek je heil in je eigen land. Beetje zo andere landen te besmetten. Kortom, nog steeds geen dooie afgezien van mexicanen
De ernst van de hele situatie wordt in sterke mate bepaald of het virus van mens-op-mens overdraagbaar is. Daar is tot nu toe nog maar mager bewijs voor (één geval van een paar studenten die niet in mexico geweest zijn maar die is volgens mijn nog niet zeker).
  woensdag 29 april 2009 @ 15:19:30 #296
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68500197
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoezo zou dat een blamage zijn? Ik kan uit dat enkele zinnetje weinig opmaken over wanneer het jongetje naar de VS is gekomen, of hij gewoon naar de VS is gebracht zonder opgaaf van reden bij de grens, etcetera.
Ja heel slim van de VS om gewoon de grenzen open te houden met een dodelijk virus bij de onderburen.
Maar laat sowieso maar zitten... de bron is Twitter Ik ga niet verder discussiëren over wat Twitter allemaal meld. In dit geval is het gewoon zinloos.
pi_68500236
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:17 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Die hebben deze prijs aan het begin van de week met 30 euro verhoogd !! vette graaiers zijn het daar bij doktersonline...l
Gevalletje vraag en aanbod lijkt me.
pi_68500256
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:33 schreef buachaille het volgende:
Weten jullie dat het zaterdag "wereld malaria dag" is???
Dat was afgelopen zaterdag.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_68500289
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat was afgelopen zaterdag.
Scherp!
pi_68500347
Het is warm achter mijn oren. Heb ik nu koorts???
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')