abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68488557
Hoi,

Hoe kan het dat ik met een gedownloade film (legaal, jwt) die ik wil afspelen in WMP geen geluid krijg?
Ik krijg geen codecfout oid, ik gebruik ffdshow codecpack.
Hetzelfde heb ik als ik hem op mijn ps3 mediacenter wil streamen.

Er was toch zoeen programmatje dat je precies kon zien welke codec je nodig hebt oid?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_68488764
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_68489569
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:50 schreef Mopst3r het volgende:

Hetzelfde heb ik als ik hem op mijn ps3 mediacenter wil streamen.

waarschijnlijk is wma9pro als audio codec gebruikt. de ps3 kan dit niet afspelen. daarom krijg je waarschijnlijk alleen beeld.

even met gspot checken of dit idd het geval is. wel raar dat je pc het ook niet af kan spelen... welke versie van windows media player heb je? met windows vista en dus nieuwste windows media player kan ik het wel afspelen namelijk en door in tversity altijd transcoden aan te vinken krijg ik via de ps3 ook audio
pi_68489757
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:24 schreef Salatrel het volgende:

[..]

waarschijnlijk is wma9pro als audio codec gebruikt. de ps3 kan dit niet afspelen. daarom krijg je waarschijnlijk alleen beeld.

even met gspot checken of dit idd het geval is. wel raar dat je pc het ook niet af kan spelen... welke versie van windows media player heb je? met windows vista en dus nieuwste windows media player kan ik het wel afspelen namelijk en door in tversity altijd transcoden aan te vinken krijg ik via de ps3 ook audio
Ik heb dezelfde opstelling als jij
Altijd Transcoden aanvinken? Waar doe je dat?
wma9pro zegt mij niks, bij mijn weten heb ik alleen ffd (of haali maar dat is iets anders volgens mij?)
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:21:43 #5
179992 Mopst3r
Believe...
pi_68754320
Hmmm na een update denk ik doet het geluid het iig op mn pc, maar als ik het stream via tversity naar mn ps3 hoor ik niks. Hoe kan dit
pi_68969374
Ik heb eigenlijk wel nog een vraag, over Tversity.
Ik heb een .m2ts bestand (klopt dit?) die geen geluid afspeelt.
Is dit hetzelfde probleem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')