Nog de moeite nemen ookquote:Op woensdag 29 april 2009 09:10 schreef Ezechielk het volgende:
monique, jwt die lkkere chick van take me out!
?
O nee, zo werkt dat niet. Eerst een kuttopic openen zonder duidelijke klacht en vervolgens na enkele minuten om een slotje vragenquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
O nee, zo werkt dat niet. Eerst een kuttopic openen zonder duidelijke klacht en vervolgens na enkele minuten om een slotje vragen![]()
Probeer er eerst nog maar eens iets van te maken: duidelijke klacht, eventueel visueel ondersteund met een artistieke paint, enkele subklachten, enz.
Ok, kom eraanquote:Op woensdag 29 april 2009 09:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
O nee, zo werkt dat niet. Eerst een kuttopic openen zonder duidelijke klacht en vervolgens na enkele minuten om een slotje vragen![]()
Probeer er eerst nog maar eens iets van te maken: duidelijke klacht, eventueel visueel ondersteund met een artistieke paint, enkele subklachten, enz.
2e topic in MyAT, zoveel moeite is dat ook weer nietquote:
Asje.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:24 schreef Mopst3r het volgende:
VERNIEUWD!!!! WIE PAST DE OP AAN IN:
Het is weer zoeen dag INCL. TIETEN
Dat is dan toch ideaal om een nachtje lekker vol te spuiten in al dr gaatjes??quote:Op woensdag 29 april 2009 09:41 schreef devl1nsect het volgende:
Geil![]()
Een vrouw met het IQ /EQ van een visstick, grote tetten en een dikke reet.![]()
Achterlijk mokkel is dat man.
Ik denk al 20 jaar elke dag aan tietenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:50 schreef Lundegaard het volgende:
Puberale jongetjes die aan tieten denken.
![]()
[ afbeelding ]
Dat gaat ook een keer vervelenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:44 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Dat is dan toch ideaal om een nachtje lekker vol te spuiten in al dr gaatjes??
Dus als je niet meer puberaal bent, denk je niet meer aan tietenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:50 schreef Lundegaard het volgende:
Puberale jongetjes die aan tieten denken.
![]()
[ afbeelding ]
Wanneer je genoeg tieten in je handen hebt gehad....quote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef 49R het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer bij mij de puberteit over is dan....
Stel je wordt iedere ochtend naast die Monique en zij wil ook dat je iedere dag 'haar gaatjes vol spuit'. Dat gaat vervelen.quote:
Ik zou best elke dag voor mn werk haar doos vol willen blaffen, 's avonds als ik thuis komt haar bips en dan onder de douche voor ik ga slapen haar slokdarm willen infiltreren, geen probleemquote:Op woensdag 29 april 2009 09:59 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Stel je wordt iedere ochtend naast die Monique en zij wil ook dat je iedere dag 'haar gaatjes vol spuit'. Dat gaat vervelen.
Stel je eet iedere dag (waar zal ik Monique mee vergelijken) zuurkool met twee gehaktballen. Na een tijd wil je echt wel wat anders eten.
Picsquote:Op woensdag 29 april 2009 10:02 schreef Mopst3r het volgende:
Het gevoel word alleen maar versterkt door de gewillige lunchdame met haar genereuze voorgevel
Zoek een chirurg zou ik zeggen...quote:Op woensdag 29 april 2009 10:06 schreef Lundegaard het volgende:
Enkel denken aan tieten is niet de oplossing. Tieten voorhanden hebben is de oplossing.
Weetikveelquote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom brrrrrrrrr.jpg?
Ik dacht zo van:quote:
Het is wel serieus hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik dacht zo van:
brrrrrrrrrrrr.jpg want zij is gruwelijk lekker. Dus het is een willekeurige pic en niet eens op waarheid?
Ik dacht dat mensen nooit logen op Fok. En dat de overheid nooit liegt.
http://video.google.com/videoplay?docid=-1257033267948603529quote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef fathank het volgende:
Goed topic. Mits meer tieten.
Door jou ligt heel Fok! hier nu naar te kijkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |