Zag deze advertentie net op Marktplaats:
Roche Tamiflu (oseltamivir) 75mg caps. Antiviraal medicijn.
Heb een aantal maanden geleden Tamiflu gekregen per doktersrecept voor een hardnekkige griep, nu blijkt dat de Nederlandse overheid deze massaal besteld bij de producenten waarbij er een tekort dreigt. Gezien ik nog een aantal pakjes daarvan over heb ben ik bereid om er een aantal te verkopen. Overigens weet ik niet of ik dit hier mag plaatsen, dan zal deze advertentie vast automatisch verwijderd worden.
Als ik verder op Marktplaats kijk naar adverteerders die tevens Tamiflu (Oseltamivir) aanbieden verbaas ik mij over de lage prijs. Ik kan u één ding zeggen en dat is dat Tamiflu niet onder de 180 euro te krijgen is. Het ontwikkelen en produceren van antivirale middelen is eenmaal een kostbaar en langdurig proces.
http://link.marktplaats.nl/248056024Als er nog mensen zijn die dat kopen is het misschien maar beter dat de mensheid in zijn totaal gewoon uitsterft . We zijn dan een dusdanig inferieure diersoort geworden dat ons bestaansrecht en evolutionaire suprematie niet langer als geldig betiteld mag worden
Wtf weet je wel
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977